Hey Bart, weet niet of je hier wat aan hebt, maar:
Ik heb erg veel gereden tijdens de 'zoektocht' naar de nieuwe motor, hangt er erg af van wat je zoekt...
(allemaal nakeds) + voordelen, - nadelen:
BMW K1300R:+ erg snel (vooral met quickshift), technisch mooiste fiets - niet te betalen, lelijk, te wijd blok
Ducati streetfigher S(1100) + mooi spul, valt goed bij de dames - niet voor op een slaperige dinsdagochtend (rijd HEEL moeilijk), aan de prijs
KTM superduke + leuke fiets, goeie controle - soms gek blok, R is mooi doch te hard afgesteld
kawasaki Z1000, FZ1 +hele degelijk motorfietsen , snel - ietwat saai, viercylinder hoge toeren en ook niet de mooiste
Triumph speed triple + hele degelijke motorfiets, snel, 3 is leuk - niet de mooiste, redelijk duur
Harley streed rod: + looks, imago, voor de vrouwen - onderpowered, slechte veringcq wegligging, veel te duur
Bandit 1200, honda X11,etc... + degelijk en cheap te krijgen - saai, viercylinder hoge toeren
ducati monster: + goeikoop te krijgen, ontwerp is mooi - klein en eerder voor vrouwen
cagiva raptor + het betere smijt-en gooiwerk - nog aan de prijs, levendsduur, slechte standaard vering
Over de RC8 (of de ducati 1199 panigale, of de BMW s1000RR, etc.etc.. for that matter): racefietsen die nu heel erg duur zijn, sneller devalueren dan je boe kan zeggen, niet normaal te rijden zijn, en waar je leven korter van word (gewoon door er van in de buurt te zijn). Huur zo'n ding voor een dag, ies leuk, ga een dag circuiten, maar rij er niet mee op de openbare weg. Just my 2 cents (ik heb twee vrienden verloren op zo'n ding, het zou jammer zijn. Al komen er dan natuurlijk wel heel erg veel parts terug op de markt

)
Ga dan eerder voor een ducati sportclassic, een vmax of een echte exoot zoals een x132 of C&S of een echte costum (robert Sands, etc.
