Auteur Topic: mijn 2007 mt-01  (gelezen 11508 keer)

arjenwest

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
mijn 2007 mt-01
« Gepost op: 01 januari 2013, 12:20:24 »
pfffff eindelijk een foto, ben zo onhandig met computers.
Dit is hem, 2007 mt-01 met 2300 km.

ik heb er dam uitlaten opgezet, nieuwe banden (vorige waren goed maar oud), nieuwe spiegels, middenbok, olie druppelaar, rem koppelingshandel, witte knipperglazen en de nieuwe claxonhouder.
Verder meer onderdelen zwart laten spuiten zoals, stuurgewichten, kapje over voortandwiel, uitlaatringen, stickers van metzeler en gele stickers op zijkapjes.

Alle stickers behalve die van de achterbrug zitten onder de blanke lak.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YCV8KCXV

« Laatst bewerkt op: 01 januari 2013, 12:57:09 door arjenwest »



MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #1 Gepost op: 01 januari 2013, 13:44:52 »
Ziet er goed uit Arjen, mooie rock-slate ;)
"Silence is better than Bullshit"


GJ

  • Gast
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #2 Gepost op: 01 januari 2013, 13:45:49 »
Mooie fiets man! Kan je trots op zijn!  ;D
En prima foto, dus je computerskills zijn okee......  ;)

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #3 Gepost op: 01 januari 2013, 16:11:06 »
pfffff eindelijk een foto, ben zo onhandig met computers.
Dit is hem, 2007 mt-01 met 2300 km.

ik heb er dam uitlaten opgezet, nieuwe banden (vorige waren goed maar oud), nieuwe spiegels, middenbok, olie druppelaar, rem koppelingshandel, witte knipperglazen en de nieuwe claxonhouder.
Verder meer onderdelen zwart laten spuiten zoals, stuurgewichten, kapje over voortandwiel, uitlaatringen, stickers van metzeler en gele stickers op zijkapjes.

Alle stickers behalve die van de achterbrug zitten onder de blanke lak.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YCV8KCXV

Mooie fiets en mooie foto's.

Ik heb alleen m'n bedenkingen over die olie druppelaar, hoelang denk je dat die heel blijft op je achterbrug?  ;)

En als je je foto's mooi wilt precenteren, heb ik hieronder alvast de gouden tip voor je geplaatst.
(selecteer - kopieer)

[url=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MCIWIQ3Y.jpg][img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-MCIWIQ3Y-D.jpg[/img][/url]

Als je die dan in je eigen post plaatst ipv je eigen verwijzingen ziet het er heel  8) uit.


arjenwest

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #4 Gepost op: 01 januari 2013, 17:42:23 »
Die druppelaar zat er al op zo. T trilt idd als een gek maar ik moet daar misschien nog s voor kijken.
Verder komen er andere fotos op. Ik was zo trots op mezelf dat t lukte dat ik de eerste foto nam die ik zag. :o

arjenwest

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #5 Gepost op: 01 januari 2013, 17:47:32 »
Heb je de osco op dezelfde plek

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #6 Gepost op: 01 januari 2013, 18:21:07 »
Zet er top uit !!!

Zo'n liefhebber van Metzeler  ???

The Big heeft zijn Osco niet gemonteerd waar jij die hebt. Die van hem zit veel verder naar voren.


http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=1193.msg14939#msg14939    foto Osco van The Big 1670
« Laatst bewerkt op: 01 januari 2013, 18:24:14 door Zap »
I'd rather be riding

arjenwest

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #7 Gepost op: 01 januari 2013, 18:33:41 »
Dat lijkt wel zo he. Ik wilde er meer zwart op hebben en ik had die oude metzeler banden er nog op zitten. nu die nieuwe Z8 banden genomen. Anders is alles zo grijs.
Mvg

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #8 Gepost op: 01 januari 2013, 22:33:56 »
Die druppelaar zat er al op zo. T trilt idd als een gek maar ik moet daar misschien nog s voor kijken.
Verder komen er andere fotos op. Ik was zo trots op mezelf dat t lukte dat ik de eerste foto nam die ik zag. :o
Foto's zijn prima je bent al veel verder gekomen als vele anderen, gaf alleen maar de tip want heel veel forum leden hebben moeite met het gebruik van BBC-codes.
Ik dorst niet gelijk die mooie druppelaar af te kraken, maar als je deze zo op je MT gekocht hebt...............
Bij jou zit je druppelaar op je onafgeveerde achterbrug gemonteerd!!!
En deze zit daar dus helemaal verkeerd gemonteerd. (100 meter Belgische kasseien met 80 km/h en je druppelaar ligt eraf  ;))
En dan maar hopen dat dit op een recht stuk gebeurt en niet in een bocht, want je moet er maar niet aan denken als die olie op je band lekt!
Je moet het druppelaar reservoir ergens aan je frame monteren of aan je subframe onder je zadel (daar trilt het al erg genoeg  :D)
Of wat volgens mij nog veel beter is; eraf halen dat ding, en af en toe een beetje vet op je ketting spuiten.  ;)

arjenwest

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #9 Gepost op: 01 januari 2013, 23:12:15 »
Ja jullie hebben gelijk. Ik moet dat ding daar niet plaatsen. Ik heb m zo gekocht maar nu ik erover nadenk is dit niet echt veilig zo
Misschien haal ik m er wel definitief vanaf en smeer ik hem met spray. Bedankt voor de tips

BertusV

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 581
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #10 Gepost op: 02 januari 2013, 14:56:19 »
Ja jullie hebben gelijk. Ik moet dat ding daar niet plaatsen. Ik heb m zo gekocht maar nu ik erover nadenk is dit niet echt veilig zo
Misschien haal ik m er wel definitief vanaf en smeer ik hem met spray. Bedankt voor de tips

Lekker smeren met Profi Dry Lube van tante Louise, geen zooi meer op je achterwiel.
En smeren met "vette" olieen en vetten heeft nog meer nadelen als alleen een goor achterwiel.
Zand en vuil kleven ook aan je ketting, schuurt dus lekker.

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #11 Gepost op: 02 januari 2013, 19:21:46 »

Lekker smeren met Profi Dry Lube van tante Louise, geen zooi meer op je achterwiel.
En smeren met "vette" olieen en vetten heeft nog meer nadelen als alleen een goor achterwiel.
Zand en vuil kleven ook aan je ketting, schuurt dus lekker.

Dit vuil en zand wordt er toch ook weer vanaf vanaf geslingerd.
Na 1 bus Dry lube ben ik er weer vanaf gestapt. Na rijden in diverse regenbuitjes, zat er roest op m'n ketting. Waarschijnlijk moet je vaker smeren met dry Lube in regenperiode,
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #12 Gepost op: 02 januari 2013, 20:45:32 »
Met dry lube of welke spray dan ook, moet je eigenlijk na elke regenrit opnieuw sprayen. Maar liever dat dan zo'n lelijk ding met zo'n slangetje naar je tandwiel  :-[ Aangezien ik toch weinig in de regen rijd, is tussen de 500 en 1000 km een keer inspuiten goed te doen en voldoende.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

arjenwest

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #13 Gepost op: 02 januari 2013, 21:13:18 »
plaats ik eens een foto, zeikt iedereen mijn osco af.

Mensen, hy gaat er vanaaf nog met grof geweld af ;)

Bedankt, het is duidelijk ;D

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: mijn 2007 mt-01
« Reactie #14 Gepost op: 02 januari 2013, 21:47:14 »
hahaha, was niet persoonlijk bedoelt  ;) Ik ben nooit een voorstander geweest van zo'n osco. In de MT die ik in Schotland gekocht heb zat ook zo'n elektronische in, met schakelaartje en allerlei instel mogelijkheden.Ik heb zowat alles van die MT afgehaald maar heb dat ding lekker laten zitten  :P Niels is er nu gelukkig mee....denk ik  :-\

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!