Misschien eens kijken op de website de Bulldogs: http://www.bt1100v3.carnysoft.be/
Ik heb er 4 jaar probleemloos en met heel veel plezier mee gereden.
Ik ben met stommetje!
Als je de keus hebt, neem een 2005-er of later. Die serie heeft alle recalls al vanuit de fabriek en wat extra veranderingen/verbeteringen t.o.v. de 2002-er. Te herkennen aan de andere zijkappen tussen de cilinders, een ander dashboard en een zwart gespoten achterbrug. Ook is de verf van het blok, frame en achterbrug van een mattere kwaliteit bij de 2005-er, wat ik persoonlijk mooier vond. De 2002-er vind je al beneden de 3000 euro:
BT 1100 Bulldog Oranje en
BT 1100 Bulldog Blauw, de 2005-er net boven de 4000:
BT 1100 Bulldog Zwart-grijs.
2002-er:
2005-er:
Van bovenstaande 2005-er heb ik dan nog de FL-versie gehad -
Fully Loaded - deze had als extra's een Magura-stuur met lage risers en een setje Laser DuoTech's, eigenlijk onmisbaar op zo'n twin, al zijn er gelukkig meerdere merken voor wisselende prijzen nog te krijgen.
Bij
Ride/in.de zijn nog wat extra's te vinden, waarvan ik de hugger en de verlengde spiegelstangen had gemonteerd. Die spiegelstangen zijn bijna onontbeerlijk - tenzij je ook kiest voor bar-end mirrors - voor de standaard spiegels op de Bulldog.
Maar lees je goed in op Het ene (voornoemde) Bulldog-forum of op
Het andere Bulldog-forum.
Zo'n klein marktaandeel en toch gedurende mijn tijd op de Bulldog tweespalt op het forum en prompt kwamen er twee.... Succes, het is een hele fijne motor - ook als eerste motor, heb ik ook gedaan - en een mooie opstap naar een MT-01
.
BS weet waarschijnlijk ook nog wel wat tips - Wouter, kom er maar in!
Greetz, kowalski.
EDIT: typo's en link.