Ik denk dat deze uitvoering, voor de meeste Politiekorpsen veel beter zou zijn 
Gezien hun physieke gesteldheid.
Heren, Heren! Schaamt u! Als een aannemer z'n gereedschappen moet uitkiezen dat gaat 'ie toch ook voor kwaliteit; koopt 'ie toch geen Praxis boortolletje maar gaat voor een professionele Makita ozid. Dat zelfde geldt natuurlijk ook voor de NL Politie. Die BMW is niets meer of minder dan het gereedschap van de berijder. En als je dan die vluchtende overvaller in z'n gestolen snelle Audi bij wil houden, redt hij dat niet meer met z'n TransAlpje.....

Natuurlijk is de R serie van BMW een prima fiets, maar de duurzaamheid in politiedienst laat/liet te wensen over. En zeg nou zelf, als jij had mogen kiezen, wat deed je dan.....?

En als ik nu toch aan het "terugkatten" ben;
"de meeste politiekorpsen" dat bestaat niet meer sinds 01 januari 2013! NL kent nog maar 1 politiekorps!

En wat moet ik me bedenken bij de
"physieke" gesteldheid? De meeste collega's in de uitvoerende politiedienst beschikken over een prima
FYSIEKE gesteldheid! Sterker nog, elk jaar MOETEN ze verschillende sport en inspanningstesten doen, en bij het niet behalen, blijf je binnen. Welke werkgever doet dat ook, en welke werknemer moet dat ook??
Dus mannen, hou op met dat puur Hollandse gedrag; het afgeven op oom agent. Niet omdat ik het vraag, maar wel omdat het zo lekker makkelijk is. Als het dan echt zo'n geldverspillende, slecht georganiseerde en incompetente club mensen is, afschaffen dan maar? Wie van jullie heeft zich vannacht weer door een stel criminelen laten beschieten met automatische wapens.......
Kom maar op met je reactie!!!