Inmiddels heb ik met een nieuw setje knippers de voorkant ook werkend gekregen! Het lag dus wel degelijk aan die eerste set, gelukkig werkt het nu. Ook heb ik alle weerstanden er tussenuit gelaten en gebruik gemaakt van een last onafhankelijk relais, super eenvoudige montage, plug and play

Ook de Rizoma Circuit 744 spiegels gisteravond gemonteerd, mooi setje, wel een stuk kleiner dan het origineel, ff wennen dus. Maar ja het oog wil ook wat

Vanmiddag na een druk dagje, om een uur of 4 voor de eerste keer met de MT fatsoenlijk op stap geweest. Wat een feest, wat een feest om het beest los te laten. TStoere praat, toch maar wel aardig rustig aan gedaan, is mn eerste motor en moet nog wel 1 worden met de MT, het is nog redelijk onwennig maar das een kwestie van tijd!
Zoals gezegd beviel de rit super, maaarrrrrr......... de spiegels van Rizoma trilde gewoon los, waardoor ik steeds onder het rijden de spiegels opmhoog moest zetten, niet ideaal dus. Wellicht heb ik ze niet stevig genoeg aangedraaid, zou kunnen. Heb ze nu weer vastzitten, morgen eens opnieuw proberen. Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag. Wellicht werken met een beetje Loctite?
Anyways ik ben een blij man, morgen nog ff werken tot 12.30 en dan samen met mijn oom (Roadstar Warriot) op naar Hummelo, mooi door de achterhoek toeren

Dit was het voor zover, ik wens jullie een fijn motor weekend toe. Hieronder nog wat kiekjes:

Relais: