Welkom op het MT forum, ben zelf net terug van een rondje Duitsland Frankrijk en Italië, en bij deze voor jou ook veel veilige kilometers op je MT gewenst.
Even nog wat jouw MT betreft, ik heb zelf al voor vele duizenden euro's aan mijn MT verbouwd, maar geen één is zijn geld zo waard geweest als een bezoekje aan Hyperpro! Als ik een motor uit 2008 zou rijden waar misschien de voorvork olie dus al ruim zes jaar in zit, dan kan je afstellen aan de vering wat je wil, maar het komt eigenlijk nooit goed! Je laat toch ook geen motorblok afstellen als je waarschijnlijk al weet dat er zes jaar geen olie ververst is? Het enige goede advies in deze is ga naar Hyperpro en laat je voorvorken nakijken, doorspoelen!, olie vernieuwen en afstellen. En gelijk eventueel progressieve veren, oliekeerringen en balhoofdlegers vernieuwen en monteren. Ben je voor iets meer dan € 400,- klaar en je krijgt echt een nieuwe véél beter sturende fiets terug. En dit moet je echt alleen bij Hyperpro zelf laten doen en niet bij een motordealer.
Tweede advies wat ik je kan geven is; heb je al gekeken wat voor banden erop zitten en hoe oud zijn die?
Onze MT is gevoelig voor een verkeerd type band.
Succes met je keuzes en je MT