Hallo allen,
Mezelf hier maar even kort voorstellen: momenteel ben ik bezig met motorrijlessen en verwacht in september het rijbewijs gehaald te hebben.
Ondanks dat ik nog niet lang aan het lessen ben, heb ik mezelf de afgelopen maanden al wel behoorlijk verdiept in de verschillende motortypes, merken, stijlen, etc.
Één ding is mij wel duidelijk geworden n.a.v. hiervan: ik zou enorm graag een MT-01 aan willen gaan schaffen, of als alternatief mogelijk een Buell Lightning XB12S. Ofwel; een dikke v-twin in een streetfighter/naked chassis dus

Wat ik zelf vreemd genoeg vindt is dat beide van de motoren waarin ik interesse heb (MT-01 en XB12S), er niet erg veel van te koop wordt aangeboden. Dit maakt de zoektocht dan wel weer interessanter.
Anyway, ik ga me de komende tijd maar eens verder inlezen op de MT-01 en hoop langs een mooie occasion te komen om een proefrit te maken en vervolgens tot aanschaf over te gaan.
- -> Mocht iemand toevallig een mooie te koop hebben en/of te koop weten, laat het dan ook vooral weten! Ik hoop te kunnen slagen voor <6500,- Euro (als dit een beetje realistisch is...)
Verder zijn alle tips & tricks vanuit jullie als kenners zijn natuurlijk altijd welkom

!