Hallo Forumvrienden.
De kogel is door de kerk, ik heb gistermiddag mijn MT verkocht. Best wel een moment van weemoed, maar ik kijk terug op 13 jaar fantastisch MT01 bezit en 40 jaar heerlijk motor rijden. Waarom dan toch de motor weg? Dit jaar heb ik slechts 700 km op de MT gereden en vorig jaar was het nog minder. Ik merkte dat de zin van het motorrijden er een beetje af was..... Dat heeft meerdere oorzaken, samen vrij en geen kids meer thuis om voor te zorgen, dus veel met z'n tweetjes op pad, de infra structuur van de leukste vaderlandse wegen is inmiddels zo geregeld dat je daar meestal of maar 60 mag rijden of niet mag inhalen, of nog erger; allebei! Dus ik was er wel een beetje klaar mee (en om maar in eigen nest te schij....; ook het verbalisering beleid mbt snelheid staat mij wat tegen....). We waren op zoek naar een passend alternatief; die hebben we gevonden in (weer) een Saab cabrio.
Ik blijf nog even op het forum om wellicht nog wat onderdelen en/of andere zaken aan één van jullie te kunnen slijten. Zet dat zo in de daartoe bestemde rubriek te koop.
Dank voor de mooie ritjes, fantastische weekenden, hilarische gesprekken en alle momenten die we samen hebben beleefd!
Wie weet tot ooit!
Groet en een mooi 2019!