Auteur Topic: Einde  (gelezen 8848 keer)

guest1292

  • Gast
Einde
« Gepost op: 30 december 2018, 10:35:42 »
Hallo Forumvrienden.

De kogel is door de kerk, ik heb gistermiddag mijn MT verkocht. Best wel een moment van weemoed, maar ik kijk terug op 13 jaar fantastisch MT01 bezit en 40 jaar heerlijk motor rijden. Waarom dan toch de motor weg? Dit jaar heb ik slechts 700 km op de MT gereden en vorig jaar was het nog minder. Ik merkte dat de zin van het motorrijden er een beetje af was..... Dat heeft meerdere oorzaken, samen vrij en geen kids meer thuis om voor te zorgen, dus veel met z'n tweetjes op pad, de infra structuur van de leukste vaderlandse wegen is inmiddels zo geregeld dat je daar meestal of maar 60 mag rijden of niet mag inhalen, of nog erger; allebei! Dus ik was er wel een beetje klaar mee (en om maar in eigen nest te schij....; ook het verbalisering beleid mbt snelheid staat mij wat tegen....). We waren op zoek naar een passend alternatief; die hebben we gevonden in (weer) een Saab cabrio.

Ik blijf nog even op het forum om wellicht nog wat onderdelen en/of andere zaken aan één van jullie te kunnen slijten. Zet dat zo in de daartoe bestemde rubriek te koop.

Dank voor de mooie ritjes, fantastische weekenden, hilarische gesprekken en alle momenten die we samen hebben beleefd!

Wie weet tot ooit!

Groet en een mooi 2019!



rommel

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 185
    • Bekijk profiel
Re: Einde
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2018, 12:15:00 »
Hoi Gj  jammer dat je vertrekt begrijp je keuze ook weer leuk een nieuw tijdperk voor jou en je vrouw in een mooie car.

Bedankt voor je gezelligheid in de weekeinden en ritjes.


Veel plezier samen met jullie nieuwe aanwinst !!!!

Groet Rommel

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Einde
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2018, 14:16:07 »
Het zat er lang aan te komen, mensen en omstandigheden veranderen steeds.
Ik kan me wel vinden in je uitspraak over die 60 km en inhaalverbod, dat is de dood voor het motorrijden. Gelukkig ligt het buitenland voor mij om de hoek.

Ik wens je/jullie veel plezier met de nieuwe hobby.
With blonds more fun.

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: Einde
« Reactie #3 Gepost op: 30 december 2018, 15:42:35 »
Het ga je goed gert jan, bedankt voor de gezelligheid en veel plezier met de saab.  8)

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Einde
« Reactie #4 Gepost op: 30 december 2018, 20:16:41 »
Heel veel plezier met deze nieuwe fase in jullie leven, GJ. Bedankt voor de gezelligheid bij alle ritten, die we samen hebben gedaan. Het ga je goed en laat nog eens wat van je horen. Een goed uiteinde en een geweldig 2019 gewenst.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: Einde
« Reactie #5 Gepost op: 06 januari 2019, 16:52:44 »
Aaaah oke, nu snap ik het.
Ik vroeg me al af waar je aanmelding bleek voor hemelvaart 2019. En NEE, je kunt niet meerijden in een Saab. Wel aankomen en overnachten, gewoon voor de gezelligheid ! De BBQ is beter als die in de Vulkaan-Eifel !

Jammer GJ, maar zoals Jo al tikte, we zijn continu onderhevig aan veranderingen.

Veel plezier met de Saab en wie weet....... tot snel.
I'd rather be riding