Auteur Topic: Alweer een "nieuwe"  (gelezen 11016 keer)

Coates

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Alweer een "nieuwe"
« Reactie #15 Gepost op: 04 maart 2009, 19:45:53 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOORRRRR!!!!  :twisted:

Ik heb 'm vanaf maandag in m'n bezit  :D
Tot nu toe ongeveer 170 km erop staan en man man man, wat een sound! :D  De Akra's waren al gebruikt toen ik ze kocht, killers en kat's er meteen al uitgehaald. DE TERING!  :lol:

Vogels en andere beesten vliegen en springen al op geruime afstand weg (bang voor 't onweer? :lol: ) En je ziet mensen die staan of stonden te praten of werken eventjes stoppen met wat ze doen of deden en aandachtig wachtend en kijkend wat er een kilometer ervoor aan komt bulderen/denderen/roffelen/klappen.  :lol:

Helemaal tevreden, in 1 woord: TOPmachientje!

(50 in z'n 5 vol 't gas erop werkt toch ook wel errug aanstekelijk :wink:  8) )

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Alweer een "nieuwe"
« Reactie #16 Gepost op: 05 maart 2009, 08:30:30 »
TOP! Herken ik daar mezelf? Ja hoor, veel plezier nog en hopelijk nog veel lekker weer en vele vele veilige kilometers. En als ik in de verte het gebulder hoor, dan weet ik dat jij het bent of ... dat mijn MT gepikt is !!  :lol:
We zien mekaar wel ergens en tot later en hou 'm open die uitlaat !
Greetz,
Gie
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Alweer een "nieuwe"
« Reactie #17 Gepost op: 05 maart 2009, 15:22:17 »
Nou ik rij bijna niet meer zonder de killers.
Tot zo'n 3 kwartier is het leuk, maar daarna begint het te irriteren. ALs ik dan een hele dag op de brommert gezeten heb zonder de killer duurt het bijna 3  uur voordat ik weer op een normale manier een  gesprek kan voeren. De oren horen elk geluid dof.
 Tevens vind ik het niet super om de medemens op te zadelen met mijn genot. Ik erger me zelf aan de malloten die met "open pijpen" rondrijden.
Maar misschien wordt ik wel oud. Toch veel plezier met de brommer.
With blonds more fun.