Ben benieuwd of er nog plannen zijn in de winter, bv aanpassingen, verbouwingen etc aan je MT
Mijn Dragstar onderdelen zolder is inmiddels behoorlijk leeg...deze week nog een voorvork en een uitlaat verkocht. Heb alleen nog een achtervelg, een voorvelg custom en een voorvelg classic liggen alle drie met nieuwe banden. En nog een set nieuwe remschijven. Was allemaal bedoeld voor de verbouwingsplannen...tot ik de MT tegen kwam
Inmiddels is de zolder omgetoverd tot MT-01 zolder en heb ik daar ook alweer plannen mee
Heb originele spatborden en airboxcover gekocht, waarvan ik de spatborden in de kleur van mijn tank wil spuiten, met zwarte striping, en de airboxcover zwart.
Had een partij carbon gekocht, waarbij het me voornamelijk ging om de hitteschilden en de fly-screen. Rest is al verkocht op het Donnermeisterforum.
Hitteschilden die er nu op zitten gaan ervan af en wil ik waarschijnlijk spuiten...weet alleen nog niet hoe
Waarschijnlijk iets in de kleur van de tank, Lava Red.
Om de carbonschilden icm de standaard seat te monteren, moet de onderbouw van de uitlaat aangepast worden, dus heb een complete uitlaatset met onderbouw en zadel gekocht. Onderbouw kan ik nu aanpassen en zadel word deels opnieuw bekleed...ook met de kleur van de tank
Zaten ook luchtfiltercovers bij die ik zwart wil spuiten...of evt ruilen met iemand die zwarte heeft
Tenslotte heb ik ook nog een tank gekocht, die ik misschien wil laten ombouwen naar een 20 liter en zwart wil spuiten... of misschien special paint.
Kan dus volgend jaar telkens in een andere gedaante rijden..alles rood, rood met carbon, zwart met carbon of zwart met rood
MT virus is dus sinds 23-10 ( MT gekocht )
ECHT toe geslagen
Altijd nog beter dan de Mexicaanse griep