Vanmorgen vroeg op gestaan...maar niet vroeg genoeg! Eerste rondje was de V-Max al gereserveerd
Kon om 11 uur, maar tussen 12 en half 1 moesten we in Zaltbommel zijn. Heb dus maar een ritje gemaakt op een XT660X met Akras voor het lekkere gooi en smijtwerk, daarna gewisseld en een XJ6 geprobeerd. Rijd lekker soepel. Vervolgens nog de XVS 1300 Dark Star......
Tja, ben natuurlijk 6 jaar lang een Dragstar gewend geweest, maar weet nu sinds het laatste half jaar waarom ik NOOIT meer een chopper cq cruiser wil!!!
De voorrijder reed op de nieuwe zwarte MT en die had er plezier in maar had zich vergist in het rondje wat we gingen rijden. Moest een half uur duren maar dat was niet haalbaar...dus het laatste stuk gas erop!...V-Max, Ténère,XJ6 en XT660 volgden! Ik reed toen net op die Dark Star, verschillende keren met de floor boards de grond geraakt maar kwam toch alleen aan
Was ik blij dat ik weer met mijn MT terug naar huis kon...die overigens wel in de picture stond bij Bruggeman
Ik baalde wel dat ik de V-Max niet heb kunnen proberen
Maarrrr, morgen 13.15 is ie voor mij
Vervolgens door naar Zaltbommel. Mijn vriendin heeft er nog wat vanaf gekregen en gelijk besteld!!!
796 Mat wit, inclusief een tassenset speciaal voor de Monster en niet onbelangrijk......carbon Termignoni uitlaten met andere ECU
Geluid ff gehoord op een andere Monster met dezelfde uitlaat die klaar stond voor aflevering. Klinkt echt
VET Worden leuke ritjes samen hier in N-H