Auteur Topic: Monster  (gelezen 29652 keer)

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #15 Gepost op: 03 juni 2010, 03:18:33 »
Ja, tegen dit soort k*t argumenten heb ik natuurlijk ook niets meer in te brengen.  :-[
Maar dit had je voor mij niet hoeven te verklaren hoor, gaat mij soms meer om de discussie dan om de uitkomst  ;)


Misschien is dit nog iets om achter de hand te hebben, foto klikken voor filmpje!




 >:( nu loop ik dus nog die zijwieltjes te promoten.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #16 Gepost op: 11 juni 2010, 19:05:07 »
Gister even bij Bruggeman geweest. Daar stonden een zwarte, rode en witte.Keuze is nu gemaakt, word de mat witte 796 met ABS  8)
Helaas heeft hij een koper voor een zwarte met ABS. Zwart en rood waren zonder, de witte met. Ze gaan nu de kleurdelen omwisselen. Witte komt dan pas weer eind juli of begin augustus!
In Amsterdam en Zaltbommel krijgen ze beide een witte met ABS binnen as woensdag, zijn nu onderweg vanuit Bologna.
Morgen naar Zaltbommel en dan word ie besteld, of in A'dam of in Zaltbommel  ;D
A'dam is dichterbij dus makkelijker qua onderhoud....maar Zaltbommel geeft een beter gevoel! Is een Ducati store, familiebedrijf en allemaal helemaal gek van Ducati  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

brandenburg

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 232
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #17 Gepost op: 11 juni 2010, 23:49:15 »
mooie motor geen verkeerde keuze

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #18 Gepost op: 12 juni 2010, 00:03:49 »
Vandaag weer ff bij Bruggeman geweest. Hij wil graag verkopen want degene die de 796 met ABS wil, wil hem leasen! Bruggeman verkoopt dan liever de witte met ABS en dan mag die andere koper wachten  :P Moet dan wel ruim onder de prijs van A'dam en Zaltbommel liggen, want met name Zaltbommel geeft een heel goed gevoel  ;D Morgen ga ik vroeg naar Bruggeman, is ook Yamaha weekend en ga dan gelijk maar ff een ritje maken op de nieuwe V-Max  8)
Ze hebben van Schiphol-Rijk ook een MT-01 gehad, de nieuwe zwarte en de nieuwe Fazer 8 en FZ8. Die laatste 2 zijn pre produktion motoren en gaan na het weekend de shredder in  :(

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #19 Gepost op: 12 juni 2010, 20:09:50 »
Vanmorgen vroeg op gestaan...maar niet vroeg genoeg! Eerste rondje was de V-Max al gereserveerd  >:( Kon om 11 uur, maar tussen 12 en half 1 moesten we in Zaltbommel zijn. Heb dus maar een ritje gemaakt op een XT660X met Akras voor het lekkere gooi en smijtwerk, daarna gewisseld en een XJ6 geprobeerd. Rijd lekker soepel. Vervolgens nog de XVS 1300 Dark Star......

Tja, ben natuurlijk 6 jaar lang een Dragstar gewend geweest, maar weet nu sinds het laatste half jaar waarom ik NOOIT meer een chopper cq cruiser wil!!!

De voorrijder reed op de nieuwe zwarte MT en die had er plezier in maar had zich vergist in het rondje wat we gingen rijden. Moest een half uur duren maar dat was niet haalbaar...dus het laatste stuk gas erop!...V-Max, Ténère,XJ6 en XT660 volgden! Ik reed toen net op die Dark Star, verschillende keren met de floor boards de grond geraakt maar kwam toch alleen aan  :-X
Was ik blij dat ik weer met mijn MT terug naar huis kon...die overigens wel in de picture stond bij Bruggeman  8) ;D
Ik baalde wel dat ik de V-Max niet heb kunnen proberen  >:( Maarrrr, morgen 13.15 is ie voor mij  ;D

Vervolgens door naar Zaltbommel. Mijn vriendin heeft er nog wat vanaf gekregen en gelijk besteld!!! ;D 796 Mat wit, inclusief een tassenset speciaal voor de Monster en niet onbelangrijk......carbon Termignoni uitlaten met andere ECU 8) Geluid ff gehoord op een andere Monster met dezelfde uitlaat die klaar stond voor aflevering. Klinkt echt VET  ;D
Worden leuke ritjes samen hier in N-H  ;)


Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #20 Gepost op: 12 juni 2010, 20:33:35 »
Mooi fietsje hoor Baci, ziet er goed uit.

Zal me wel benieuwen hoe lang het bij jou duurt voordat dat frame roze gespoten wordt!  ;)

brandenburg

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 232
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #21 Gepost op: 13 juni 2010, 07:41:59 »
vreselijke mooie fiets veel rijplezier erop voor het vriendinnetje

PaulC

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 542
  • Yamaha MT01 What else ?
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #22 Gepost op: 13 juni 2010, 08:34:16 »
Heel belangrijk dat een vrouw wat fatsoenlijks tussen haar benen krijgt ;)
It feeds on gasoline and air. Oil flows in its veins.
It shakes the human soul with its soulbeat.
A beat which is ever changing, in response to human sensuality.
It is not an engine but a vital organ.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #23 Gepost op: 26 juni 2010, 00:23:33 »
Vandaag het Monster opgehaald  :P Was een prima dag natuurlijk , stukje snelweg en toen langs de Vecht en de Vinkeveense plassen terug gereden  8)
Hij is iets verlaagd, bevalt nu beter. Termignonis komen er nog op...die waren nog niet binnen  :(
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2010, 12:04:10 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #24 Gepost op: 26 juni 2010, 15:36:55 »
Waar is de foto van dit mooie monstertje nu gebleven?  :'(

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #25 Gepost op: 26 juni 2010, 16:42:01 »
Ik zal morgen ff nieuwe maken  ;) Morgen hebben we een rit in N-H, georganiseerd door ook iemand die van de Dragstarclub geroyeerd is  :P
Zijn wel een aantal mensen van die club bij die het allemaal belachelijk vinden hoe het huidige bestuur met zijn leden om gaat! Alle leden uit het oosten en noorden zijn zo ongeveer geroyeerd, hebben hun lidmaatschap opgezegd of gaan dat doen  ;) Blijft een Z-H Dragstarclub over....ben blij dat ik er niks meer mee te maken heb, club is naar de kl*te geholpen door 2 personen die het intellectueel niveau hebben van een grindtegel  >:(

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

PaulC

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 542
  • Yamaha MT01 What else ?
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #26 Gepost op: 26 juni 2010, 21:44:19 »
Vereenigingsleven blijft een heikel punt......Je moet er mee leren omgaan :o

Veel mensen met een mening die ze alleen achter je rug uitspreken :o en dan nog meer sukkels die de mening van een ander volgen.....PROBEER eens voor te JEZELF denken en leer eens MET mensen praten in plaats van OVER mensen....


Gelukkig komen we deze wanpraktijken op dit forum niet tegen :) :) :)



« Laatst bewerkt op: 27 juni 2010, 22:27:12 door PaulC »
It feeds on gasoline and air. Oil flows in its veins.
It shakes the human soul with its soulbeat.
A beat which is ever changing, in response to human sensuality.
It is not an engine but a vital organ.

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: Monster
« Reactie #27 Gepost op: 09 juni 2011, 17:51:14 »
Na 3 Landen Route is ze niet meer te houden, dus vandaag maar een proefrit gemaakt. Zelf ook een stukje gereden. Wel een leuk ding en zeker spannender als de ER6N. Hij stuurt fabelachtig, al geeft het een vertekend beeld ten opzichte van de bijna versleten Dunlop banden die op de Kawa zitten.
Zithouding is actief en aanvallend en hij is lekker fel.
Uitlaten waren origineel en ik moet zeggen het geluid viel niet tegen.
Ik ben bang dat de 3 landen route een stuk duurder gaat uitpakken dan de planning was........



I'd rather be riding

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #28 Gepost op: 09 juni 2011, 19:33:22 »
hahaha, ziet er stoer uit! Ik heb toen Hélène een proefrit ging maken een Monster 1100S mee genomen.....dat gaat pas echt van zijn plek  :o
Nu nog de juiste kleur uitzoeken Nancy, 796 is sowieso beter dan de 696  8)
Volgende keer halen we de killers weer uit de Termignonis van Hélène........dat klinkt pas echt VET  8) Als ik achter haar rijd hoor ik zelfs mijn eigen Akras nauwelijks.... :(

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Monster
« Reactie #29 Gepost op: 09 juni 2011, 21:18:31 »
Echte vrouwe motor ;)
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's: