Vroeger wilde ik altijd een Golf VR6, GTI vond ik niet bijzonder genoeg. Misschien wordt het ooit nog deze VR6:
Design? Tja, Echt heel mooi is het nog niet, die bruine zadelbekleding mag er meteen af en maak er dan meteen maar een soloseat van. Verder prachtig qua detail, vind ik, zeker alles onder de tank is schitterend gedetailleerd en afgewerkt. Nu nog het produktiemodel...
Qua Mustang was ik altijd een BOSS-aanhanger, maar deze heeft m'n hart inmiddels wel gestolen:
Er rijdt zo'n Eleanor in Nederland - ik zag een artikel in de Autovisie - maar over de prijs zullen we het maar niet hebben. Een standaard Mustang met zo'n kit is al duur, laat staan alle detailaanpassingen die die Eleanor had gekregen. Die naam Ledrie does ring a bell, ik weet nog dat ik vroeger - pre-internet - de zaterdagedities van de Televaag mocht napluizen in de autoadvertenties.
Ik rij nu een Opel Zafira 2.2, maar komende van die Fiat Uno Turbo i.e. via een Seat Ibiza 2.0 GTI (zelfde motor als de Golf GTI) en een Astra Station 2.0 16v, heeft dit natuurlijk niets meer te maken met een beetje sportieve auto. Ondanks 17inch rubber en sportonderstel, is de motor toereikend, maar is de auto gewoon te zwaar. Een OPC is me te duur - en een turbomotor - dus dat wordt hem niet. De volgende Zafira wordt natuurlijk net als de Astra geleverd met downsized motoren. Ach, met 5000km in een jaar en net een halve ton op de klok, houden we deze nog wel even.
GJ, love your Saab! 9.5 vond en vind ik een mooie Saab en zeker de nieuwe. Ik heb meermalen gedroomd over een Estate met 2.8 V6, maar daar zal het wel bij blijven. Een zwager van me heeft z'n BMW X5 met 4.4i V8 Schnitzer blok ingeleverd voor een Porsche Cayenne. Hem kennende zal het wel weer een auto zijn met dik anderhalf tot 2 ton op de klok, maar die gokken durf ik niet te nemen. Laat staan het onderhoud op die bakken. En om nou aangezien te worden voor de plaatselijke pooier c.q. dealer is me het rijden in die lelijke bakken al helemaal niet waard, hoe mooi die motoren ook klinken.
Nee, we houden het voorlopig wel bij m'n 'WOII bommenwerper'. Gisteren m'n stuurgewichtjes - nu de goeie - weer weggebracht om te laten afdraaien en dan eerst de Rizoma's er op.
Uhm, was dit niet eerst een 'gespot-topic'?
Greetz, kowalski.