helemaal mee eens BS
Maar Ducati heeft eigenlijk geen V-blok maar een L-blok...90 graden
Ik heb bij mijn vriendin de killers eruit gehaald....althans bij de motor van mijn vriendin
Nu klinken die Termignonis echt geweldig! Acom zei het al laatst in Amstelveen.
Ik ben opgegroeid tussen de V8 USA cars, jukeboxen en Harleys
Mijn neef, helaas overleden, importeerde Harleys en Jukeboxen uit USA.
Bike Brothers heette het bedrijf toen. Toen die markt verzadigd was is ie Ledrie begonnen, nog steeds een wereld bekend bedrijf.
2 ooms van me waren altijd bezig met restaureren en rijden van jaren 60 USA cars, met name Chevy Impalas, Chevelles etc. Ben ook getrouwd in een Chevelle Malibu SS Coupe uit '69 omdat mijn oom die aan het restaureren was, tot het laatste boutje uit elkaar. Moest een 5 jaren plan worden maar de weddenschap was, binnen 3 jaar klaar dan zou ik hem als trouwauto gebruiken...had nooit verwacht dat het lukte
Achteraf nog spijt van die weddenschap, want een maand voordat ik trouwde kreeg ik een witte Testarossa gratis aangeboden
Maar afspraak is afspraak!
Omdat een Hemi of Shelby toch nooit voor me betaalbaar zal zijn en ik ook de '65 Mustang geweldig vind, was ik vaak te vinden bij Bastiaansen in Goirle.
http://www.moviecars.nl/Maar die weten de prijzen wel
Een jaar of 12 geleden was ik mijn Calibra Turbo zat en wilde een Mustang. Toevallig kwam ik de eigenaar van een mint groene Mustang tegen die al diverse prijzen in Europa gewonnen had. Hij had nog een rode '65 Convertible staan. Gerestaureerd en in perfecte staat.
Proefrit gemaakt....vraagprijs 25000 gulden, waarschijnlijk voor 20000 mee genomen, maar heb hem laten staan! Enige reden was het feit dat er geen Pony interieur in zat en het een V6 was en geen V8!
Achteraf toch nog veel spijt van gehad, want die V8 ben ik nooit meer tegen gekomen, althans...niet betaalbaar
Die grote Big Blocks blijven imposant en daar kan echt niets tegen op
Volgend jaar loopt mijn lease contract af en moet ik een nieuwe uitzoeken. Enige eis die mijn werkgever tot nu toe stelt is dat ie wit of blauw moet zijn en al het materieel moet kunnen trekken wat we verhuren. 2 ton moet ie dus kunnen trekken. Voor mezelf is de bijtelling natuurlijk belangrijk, dus ik denk dat ik de Chevrolet Avalanche maar eens ga voor stellen