Auteur Topic: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.  (gelezen 13659 keer)

kowalski

• Heavy weight poster
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Gepost op: 31 augustus 2010, 14:01:53 »
Ik zat op Motorfreaks effe het laatste nieuws te lezen en zag toen bij een verslag van de Kyro Verstraeten Memorialrit deze foto's:

Toevallig iemand van hier? Iemand van onze zuidelijke leden die weet wie het is? Ik vind hem in dit zwart ook wel mooi.  :-* Verder lijkt hij me nog vrij standaard, maar elke MT-01 is er één.

Greetz, kowalski.

State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2010, 18:21:17 »

Ik vind hem in dit zwart ook wel mooi.  :-*
Greetz, kowalski.
Ik vind deze ook supermooi! Balhoofdplaten, teller, forkcovers, risers en air intakes zijn ook zwart bij dit nieuwe type  8) Jammer dat de covers tussen de cylinders nog steeds zilver kleurig zijn  >:(
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2010, 18:23:31 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2010, 18:32:18 »
Je kan ze laten annodiseren, al vind ik het wel mooi zo. Maar helemaal zwart en dan een zwart stuur  ;) , zwarte gewichtjes en risers. En dan gelijk zwarte Akra-ringen. Dat zou ik toch als eerste doen hier: zwarte ringen - Akra of andere.

Greetz, kowalski.

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2010, 18:45:12 »
Inderdaad, alles zwart, zeker de hendels 8)
Mijn spullen liggen bij mijn maatje om te spuiten. Hij wilde mijn rode tank en spatborden ook mee nemen om ze een kleur te geven die volgens hem supermooi is en helemaal in!
Ik had nog een achterspatbord liggen en heb dat maar mee gegeven zodat ie zich kan uitleven  ;D

brandenburg

• Stage 2 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2010, 20:10:23 »
helemaal top zo vooral het zwarte blok

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2010, 20:45:11 »
helemaal top zo vooral het zwarte blok
Mooi hè zo'n zwart blok...of niet Kowalski  ;)
Maar of alles moet echt compleet zwart of sommige delen in kleur. Net als bij Kowalski met dat wit...ziet er supergaaf uit  8)
Maar ook de bike van PaulC vind ik supermooi...blauw met alu en dan die mooie blauwe Stage 2  8)
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2010, 20:49:11 door Baci »

kowalski

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2010, 21:11:38 »
Ja, ik ben ook nog steeds heel tevreden met dat wit, maar dat zwart is niet verkeerd. Eigenlijk zou je er een stuk of vier in je garage moeten hebben. Een witte, SP of een Kando; een zwarte; een metallic-oranje  ;) en een Rock-Slate en dan ook nog onderverdeeld in standaard MT-0S, Stage I, II en III. Ach, deed ik maar mee met een loterij en won ik dan ook eens wat...
Dan kwam er ook nog een Donkervoort D8 GT :-* bij en een Chrysler 300C SRT 8 6.1 Hemi of zo. Ik zou me elke ochtend suf piekeren waar ik op/mee weg zou gaan. Soms is minder maar beter zo.

Greetz, kowalski.

Bluedog

• Stage 3 poster
  • Big Twin Soul!
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 31 augustus 2010, 21:22:03 »
Knappe fiets, ook zo standaard!  :P
Grtz, Bluedog  8)

Always expect the unexpected!

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 31 augustus 2010, 21:45:01 »
Soms is minder maar beter zo.

Greetz, kowalski.
Gelukkig wel  ;D Ik heb trouwens de Kando nog nooit in het echt gezien....ook nog nergens te koop gezien  ???
Kreeg zojuist een mail van mijn spuiter...heeft zich al uit geleefd op het achterspatbord  ;D
Ziet er idd gaaf uit, aparte kleur en misschien iets voor volgend jaar  ;)
Kan alleen zeggen dat het een Ford kleur is  ;)

En Kowalski, wil je het niet meer hebben over een Hemi....nu kan ik vannacht niet meer slapen   :-*
Ik had altijd 2 dromen, een Hemi of Shelby en een open Jukebox. Jukebox heb ik inmiddels al een aantal jaren maar 1 van die andere 2 zal er waarschijnlijk nooit van komen  :-\

kowalski

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 31 augustus 2010, 22:59:03 »
Soms is minder maar beter zo.

Greetz, kowalski.
Gelukkig wel  ;D Ik heb trouwens de Kando nog nooit in het echt gezien....ook nog nergens te koop gezien  ???
Kreeg zojuist een mail van mijn spuiter...heeft zich al uit geleefd op het achterspatbord  ;D
Ziet er idd gaaf uit, aparte kleur en misschien iets voor volgend jaar  ;)
Kan alleen zeggen dat het een Ford kleur is  ;)

En Kowalski, wil je het niet meer hebben over een Hemi....nu kan ik vannacht niet meer slapen   :-*
Ik had altijd 2 dromen, een Hemi of Shelby en een open Jukebox. Jukebox heb ik inmiddels al een aantal jaren maar 1 van die andere 2 zal er waarschijnlijk nooit van komen  :-\
Vorig jaar augustus heb ik er op gereden - een Kando Stage III - en inderdaad, sindsdien nergens meer gezien of te koop gezien, alleen de SP's. Zouden ze die op bestelling ombouwen of zo? Toch frappant dat je er nergens één ziet? Zelfs die Stage III - die nu meer dan een jaar oud is - heb ik nergens te koop gezien. Zo lang houden ze die pers-motoren toch niet? En zeker geen Stage III - road illegal as it is.

Ja, sorry, na al die Overhaulin'afleveringen, ruim 3 jaar BT 1100 en nu een half jaar MT-01 ben ik er van overtuigd: There's no substitute for cubic inches! And nothing beats a Hemi! 'k Heb vroeger een rits Fiats gehad met als topper een Uno Turbo i.e. - 1,3 liter met turbo, 105 pk - en hoe geweldig die ook was, ik heb het niet zo op die tendens van tegenwoordig met steeds lichtere motoren met turbo's en steeds hogere toerentallen. Something's gotta give en da's meestal het startsein voor duur onderhoud aan motoren met turbo's. Geef mij maar een zwa(a)r(der)e motor met lagere toerentallen, draaimoment, daar draait het om, zeker in het huidige verkeer. Topvermogen heb je niks meer aan. Dus ben ik verslingerd aan Audi's RS4 en RS6, Hemi's, AMG V8 (hoewel ik geen Mercedes liefhebber ben), BMW M3/M5, Aston Martin V8 (hoorde en zag er vandaag nog één op de Wilhelminapier) Lambo's V10 en Ferrari's V8. V12's zijn soms net te gecultiveerd. Het moet een motor zijn met een scherp randje en da's voor mij een V8. Ik wist nog geen opvolger voor de MT-01, maar die nieuwe, nog te bouwen en te introduceren HoRex VR6 komt een heel eind. Zien wat het wordt.

Greetz, kowalski.

Big Smile

• Global Moderator
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 01 september 2010, 00:01:18 »
Het enige wat nog beter klinkt als een MT is een LS2  ::)

PaulC

• Heavy weight poster
  • Yamaha MT01 What else ?
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 01 september 2010, 09:18:52 »
Leuke verlanglijsten hebben jullie ;)
Ik wil er echter geen een van.....
Doe mij maar een Porsche 911 Targa.
It feeds on gasoline and air. Oil flows in its veins.
It shakes the human soul with its soulbeat.
A beat which is ever changing, in response to human sensuality.
It is not an engine but a vital organ.

Big Smile

• Global Moderator
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 01 september 2010, 18:39:35 »
Wie heeft het hier over verlanglijstje  ;)

Het mooiste geluid geeft nog altijd een V-blok met de cilinders onder een hoek van 90 graden, dit klinkt voor onze oren het meest aangenaam  8).
Dit heeft natuurlijk te maken met de timing van de ontsteking van de cilinders.
Daarom heeft een Ducatie ook zo'n mooie roffel. (Helaas onze MT wat minder, maar omdat het een twee cilinder is klinkt deze nog goed.)
Kan je voorstellen wat er gebeurt als je vier Ducati blokken aan elkaar plak = 90 gaden V8

Een van de mooist klinkende V8-en is die van Aston Martin

Je begrijpt echt niet dat dit een legale uitlaat is!
Maar zo wordt hij echt vanaf de fabriek geleverd, en dan zijn wij bang voor het geluid van onze stage 2 uitlaten  >:(

Voor degene die niet bekent zijn met musclepower
Dit is de LS2
En zoals Kowalski al heeft gezegd:
There's no substitute for cubic inches!

GJ

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 01 september 2010, 19:05:50 »
Wat een heerlijke verhalen. Doet me denken aan een mooi bezit wat ik enkele jaren geleden met pijn in het hart weg heb moeten doen; een Buick Estate Wagon uit 1971. 7,2 liter V8 met standaard 375 pk. 2200 kg dik plaatstaal, wat in geen een parkeervak past, heerlijk. Maar niet handig met een gezin omdat er af en toe wel eens wat weigert..... Ook verschillende auto's gehad met V6 blokken, maar niets klinkt mooier dan die dikke V8, zeker een oude is niet te versmaden. De dromen van Kowalski zijn fantastisch, maar een beetje te mooi om waar te worden. Ik droomde al 30 jaar een Saab te bezitten en sinds 5 maanden is die droom werkelijkheid! Het is een Saab 9-5 2.3t Estate geworden. Klinkt niet zo lekker, maar rijdt fantastisch. Enuh....als ik goed geluid wil horen en lekker wil rijden pak ik gewoon de MT!  ;)

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 01 september 2010, 20:19:21 »
helemaal mee eens BS  ;D
Maar Ducati heeft eigenlijk geen V-blok maar een L-blok...90 graden  ;)

Ik heb bij mijn vriendin de killers eruit gehaald....althans bij de motor van mijn vriendin  :-[ Nu klinken die Termignonis echt geweldig! Acom zei het al laatst in Amstelveen.

Ik ben opgegroeid tussen de V8 USA cars, jukeboxen en Harleys  8)
Mijn neef,  helaas overleden, importeerde Harleys en Jukeboxen uit USA.
Bike Brothers heette het bedrijf toen. Toen die markt verzadigd was is ie Ledrie begonnen, nog steeds een wereld bekend bedrijf.
2 ooms van me waren altijd bezig met restaureren en rijden van jaren 60 USA cars, met name Chevy Impalas, Chevelles etc. Ben ook getrouwd in een Chevelle Malibu SS Coupe uit '69 omdat mijn oom die aan het restaureren was, tot het laatste boutje uit elkaar. Moest een 5 jaren plan worden maar de weddenschap was, binnen 3 jaar klaar dan zou ik hem als trouwauto gebruiken...had nooit verwacht dat het lukte  :P
Achteraf nog spijt van die weddenschap, want een maand voordat ik trouwde kreeg ik een witte Testarossa gratis aangeboden  :'( Maar afspraak is afspraak!

Omdat een Hemi of Shelby toch nooit voor me betaalbaar zal zijn en ik ook de '65 Mustang geweldig vind, was ik vaak te vinden bij Bastiaansen in Goirle.
http://www.moviecars.nl/

Maar die weten de prijzen wel  :(

Een jaar of 12 geleden was ik mijn Calibra Turbo zat en wilde een Mustang. Toevallig kwam ik de eigenaar van een mint groene Mustang tegen die al diverse prijzen in Europa gewonnen had. Hij had nog een rode '65 Convertible staan. Gerestaureerd en in perfecte staat.

Proefrit gemaakt....vraagprijs 25000 gulden, waarschijnlijk voor 20000 mee genomen, maar heb hem laten staan! Enige reden was het feit dat er geen Pony interieur in zat en het een V6 was en geen V8!
Achteraf toch nog veel spijt van gehad, want die V8 ben ik nooit meer tegen gekomen, althans...niet betaalbaar  :-\

Die grote Big Blocks blijven imposant en daar kan echt niets tegen op  8)

Volgend jaar loopt mijn lease contract af en moet ik een nieuwe uitzoeken. Enige eis die mijn werkgever tot nu toe stelt is dat ie wit of blauw moet zijn en al het materieel moet kunnen trekken wat we verhuren. 2 ton moet ie dus kunnen trekken. Voor mezelf is de bijtelling natuurlijk belangrijk, dus ik denk dat ik de Chevrolet Avalanche maar eens ga voor stellen  ;)