Hallo MT-ers,
Ik ben vandaag lid geworden van dit forum terwijl ik nog nog geen MT heb!
Ik ben op zoek, het gaat vast nog dit voorjaar lukken.
Mijn achtergrond:
Ik ben nu 56 en ik rijd al motor sinds mijn 18e. Ik heb destijds een proefrijbewijs gehad op een Yamaha 250 2-cil tweetakt, ik meen me te herinneren uit 1961. Daarna heb ik diverse motoren gehad, een Honda 450 Black Bomber, een Laverda 750 GTF, een Suzuki 750 3-cil en zo nog een paar. In 1994 kocht ik een Honda Pacific Coast. Die heb ik nu dus al ruim 16 jaar (deze motor wordt door sommigen ook aangeduid als rijdend toilet of andere minder flatteuze benamingen, maar daar kan ik niet mee zitten). Der PC800 rijdt prima, maar na 16 jaar wil een mens wel weer eens wat anders. Het mag ook wel iets rauwer en met iets meer vermogen dus. Ik heb ook de afgelopen jaren niet echt opgelet op wat er aan modellen op de markt is gekomen, vandaar dat ik nu, zoekend naar 'iets anders' werd geattendeerd op de Yamaha MT-01. Wow, dacht ik toen, dat gaat hem worden. Voor nieuw is mijn budget niet toereikend, maar een aardige occasion moet er in zitten. Zodra ik daarin geslaagd ben, zal ik dat hier melden. Als er in de tussentijd forumleden zijn die me kunnen attenderen op dingen waar je op moet letten bij de aanschaf van een tweedehands, dan hoor ik dat graag.
Tot spoedig
Jos Driessens