Ja, reputaties, vooroordelen en auto's....daar kun je een boek over volschrijven.
Ik zou nu ook niet direct een kickbox-clinic voor het bedrijf organiseren.

Of ingaan op de vraag van mijn zoons voetbalclub om grensrechter of scheidsrechter te worden

.
Kia Sportage vind ik ook wel een aardige auto, mooier dan z'n zus, de Hyundai ix35, zeker in dat oranje-metallic en 184 pk is niet te versmaden. Zelf ben ik ook wel weg van de Mazda CX-5, met 165pk ook niet slecht bedeeld en - voor de zakelijke rijder (zucht) - 20% bijtelling. Mijn Opel-dealer vroeg zich af hoe ze dat voor elkaar hadden gekregen, 2 liter inhoud en toch zo weinig uitstoot met 165pk. Daar kunnen ze voor die Opels van nu nog wat van leren. Mijn volgende wordt geen Zafira - met zo'n mager 1.4 Turbo-torretje in een 23 cm grotere en zwaardere auto - want die motor moet teveel toeren draaien om hetzelfde te presteren als mijn 2.2. Zuiniger is-tie dan ook al niet meer en hij maakt - weet ik inmiddels uit ervaring - teveel herrie. Nee, dan maakt die CX-5 meer kans, als-tie wat langer op de markt is, want nieuw ga ik niet meer kopen. En zo'n Rampera wordt het al helemaal niet, verkeersdrempels kun je er niet mee nemen, want dan ben je op een keer je spoiler kwijt en beschadig je de onderkant.
Succes met het overtuigen van je baas

,
Greetz, kowalski.