Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1090925 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #795 Gepost op: 12 september 2013, 23:31:01 »
Denk het niet.....maar komt er vast wel eens een keer 1 te koop  ::)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

GJ

  • Gast
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #796 Gepost op: 13 september 2013, 08:52:18 »
Voor degenen die ook zo'n mooie rizoma sprocket cover willen...binnenkort zijn ze vrij gunstig te koop  ;) Zijn dan weliswaar niet origineel van Rizoma maar verder exact hetzelfde en leverbaar in zwart en alu! En aangepast voor degenen die geen Rizoma rem schakel set hebben! De Rizoma kap met de originele set past niet helemaal perfect  :(

Da's goed nieuws uit de Baci's-onderdelen-shop!  ??? Ga je ook verraden waar en hoe we daar aanspraak op kunnen maken?
Bij deze heb ik interesse!  ;D

Ja, nu al weekend. Heerlijk een paar dagen vrij. Als het weer goed is, zondag rijden door het Brabantse land.  :D
 

Ik heb ook nu al weekend, en het duurt 3 hele weken.....!  :P  ;D

ElTimm

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 467
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #797 Gepost op: 13 september 2013, 09:20:46 »
Hey Baci,

Bij deze heb ik ook intresse in een zwarte :)
Heb een nieuwe MT gekocht, het opbouwen kan weer beginnen...

mvg,
T.

MTfanaatDrenthe

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 229
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #798 Gepost op: 13 september 2013, 10:02:08 »
Dan kunnen we elkaar de hand schudden GJ. Ik ben nu ook 3 weken vrij. Genieten van m'n pasgeboren dochtertje en gezin!  ;D

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #799 Gepost op: 13 september 2013, 10:40:52 »
Voor degenen die ook zo'n mooie rizoma sprocket cover willen...binnenkort zijn ze vrij gunstig te koop  ;) Zijn dan weliswaar niet origineel van Rizoma maar verder exact hetzelfde en leverbaar in zwart en alu! En aangepast voor degenen die geen Rizoma rem schakel set hebben! De Rizoma kap met de originele set past niet helemaal perfect  :(

Da's goed nieuws uit de Baci's-onderdelen-shop!  ??? Ga je ook verraden waar en hoe we daar aanspraak op kunnen maken?
Bij deze heb ik interesse! ;D
Me too!

Greetz ,kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

GJ

  • Gast
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #800 Gepost op: 13 september 2013, 11:33:54 »
Dan kunnen we elkaar de hand schudden GJ. Ik ben nu ook 3 weken vrij. Genieten van m'n pasgeboren dochtertje en gezin!  ;D

Gefeliciteerd kerel! Geniet ervan. Doen wij al zo'n 24 jaar van onze dochter......! (en zoons)  ;D

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #801 Gepost op: 13 september 2013, 12:55:32 »
Oeh, jullie genieten van jullie kinderen? ??? Ik loop meer rond met een emmer plaksel en een rol behang ;) . Ik heb ze meteen al gezegd, dat er van ze verwacht wordt, dat ze op hun 18e het huis uit zijn. ::) Helaas ben ik de baas niet thuis, dus dat zal wel niet lukken :( .

Zoals een ex-collega ooit zei: je moet er minimaal 2 nemen, dan kun je ze met de koppen tegen elkaar slaan. Een andere collega zei: ik wil ze voor geen miljoen kwijt, maar ik koop ze nog niet voor een kwartje terug. Wat mij betreft: het verschil tussen een motor en een kind is, dat je bij inruil voor je motor in ieder geval nog wat geld terug krijgt van al het geld, dat je er in gestopt hebt. Vandaar dat ik ook een foto van mijn motor in mijn portemonnee heb in plaats van een foto van mijn kinderen :o .

Greetz, kowalski.

State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #802 Gepost op: 13 september 2013, 13:15:59 »
Vind ik ook wel een mooi onderdeel Bart. Geef maar een gil als het zover is ;)

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #803 Gepost op: 13 september 2013, 15:07:35 »
Dan kunnen we elkaar de hand schudden GJ. Ik ben nu ook 3 weken vrij. Genieten van m'n pasgeboren dochtertje en gezin!  ;D

Gefeliciteerd !!,
I'd rather be riding

MTfanaatDrenthe

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 229
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #804 Gepost op: 13 september 2013, 15:12:59 »
Oeh, jullie genieten van jullie kinderen? ??? Ik loop meer rond met een emmer plaksel en een rol behang ;) . Ik heb ze meteen al gezegd, dat er van ze verwacht wordt, dat ze op hun 18e het huis uit zijn. ::) Helaas ben ik de baas niet thuis, dus dat zal wel niet lukken :( .

Zoals een ex-collega ooit zei: je moet er minimaal 2 nemen, dan kun je ze met de koppen tegen elkaar slaan. Een andere collega zei: ik wil ze voor geen miljoen kwijt, maar ik koop ze nog niet voor een kwartje terug. Wat mij betreft: het verschil tussen een motor en een kind is, dat je bij inruil voor je motor in ieder geval nog wat geld terug krijgt van al het geld, dat je er in gestopt hebt. Vandaar dat ik ook een foto van mijn motor in mijn portemonnee heb in plaats van een foto van mijn kinderen :o .

Greetz, kowalski.

Dat van 18de huis uit lijkt me ook heerlijk hoor. Duurt bij ons alleen nog 18 jaar!! Lol
Foto van motor heb ik nog niet, want.. Ik heb er nu geen!  :P

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #805 Gepost op: 13 september 2013, 22:51:49 »


 Duurt bij ons alleen nog 18 jaar!! Lol


Bij mij ook ben ik bang...en mijn zoon is al 20  :o

Wat betreft de sprocket cover...productie word in gang gezet en zo gauw ik fotos heb plaats ik die in het forum  ;) Zal ongeveer 180,- kosten.



« Laatst bewerkt op: 14 september 2013, 00:52:05 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

rommel

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 185
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #806 Gepost op: 14 september 2013, 01:00:47 »
Oeh, jullie genieten van jullie kinderen? ??? Ik loop meer rond met een emmer plaksel en een rol behang ;) . Ik heb ze meteen al gezegd, dat er van ze verwacht wordt, dat ze op hun 18e het huis uit zijn. ::) Helaas ben ik de baas niet thuis, dus dat zal wel niet lukken :( .

Zoals een ex-collega ooit zei: je moet er minimaal 2 nemen, dan kun je ze met de koppen tegen elkaar slaan. Een andere collega zei: ik wil ze voor geen miljoen kwijt, maar ik koop ze nog niet voor een kwartje terug. Wat mij betreft: het verschil tussen een motor en een kind is, dat je bij inruil voor je motor in ieder geval nog wat geld terug krijgt van al het geld, dat je er in gestopt hebt. Vandaar dat ik ook een foto van mijn motor in mijn portemonnee heb in plaats van een foto van mijn kinderen :o .

Greetz, kowalski.

Dat van 18de huis uit lijkt me ook heerlijk hoor. Duurt bij ons alleen nog 18 jaar!! Lol
Foto van motor heb ik nog niet, want.. Ik heb er nu geen!  :P

@ Fanaat gefeliciteerd met je dochter.
Had wel gedacht dat jij die bike in Lochem had gekocht. maar is blijkbaar niet doorgegaan ?

Gr Rommel

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #807 Gepost op: 14 september 2013, 02:34:22 »
Bij jou dus ook niet  ??? ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

rommel

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 185
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #808 Gepost op: 14 september 2013, 02:43:40 »
Bij jou dus ook niet  ??? ;)

inderdaad Baci de motor was perfect, maar iets hielt me tegen.  ::)

MTfanaatDrenthe

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 229
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #809 Gepost op: 14 september 2013, 03:10:02 »
Hoi Rommel. Bedankt! Was ook wel de bedoeling. Maar kon niet heen vanwege hoogzwangere vriendin.. Vond t echt een mooie motor met weinig km, 2007 en hele goede prijs.. Hij stond net 2 a 3 weken te vroeg op internet..  :( Enige die nu nog in de buurt komt is die van Chris op MP. Alleen van 2005 en 23000 km.. En geen carbon luchthappers..

Groeten Vincent