Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1091463 keer)

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1215 Gepost op: 23 maart 2014, 20:40:43 »
Ja, morgen lekker naar Rotjeknor en weer terug tussen de auto's door ben ik bang.

Tja, baas heeft weinig begrip, ben ik bang.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1216 Gepost op: 23 maart 2014, 21:20:51 »


(heb je gelezen dat er zelfs een balkonverbod geld in sommige straten? Zodat je niet per ongeluk tegen de snipers op botst of zo denk ik...)



Balkonverbod en dicht houden van deuren en ramen was rondom het Museumplein.....omdat Obama het Rijksmuseum wilde bezoeken  :-\ Moet echt niet gekker worden hier !!! Vanmiddag zag ik toevallig waarom de A5 word afgesloten. Er is een noodweg aangelegd die de hoge gasten rechtstreeks vanaf de taxibaan van Schiphol Centrum naar de Polderbaan, bij A5 thv het viaduct de snelweg op loodst! Blijkbaar was er 1 hoge gast iets eerder aangekomen....toen ik daar voorbij kwam, allemaal stil staan op de linkerbaan van de A5 en 15-20 politiemotoren die 2 limousines vanaf de taxibaan via de noodweg de A5 op begeleiden richting den Haag! Het barst daar van de pantservoertuigen en MP !!!

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1217 Gepost op: 23 maart 2014, 21:26:21 »
Ja, morgen lekker naar Rotjeknor en weer terug tussen de auto's door ben ik bang.

Tja, baas heeft weinig begrip, ben ik bang.

Greetz, kowalski.

Mijn baas heeft wel begrip....als de zaak maar open blijft  :P Ik heb 2 van de 3 vrij gegeven omdat ze uit A'dam moeten komen en dat geen doen is! Mijn derde personeelslid moet legitimatie mee nemen om van Hoofddorp naar Rozenburg te komen ! Ik ga morgen extra vroeg weg en moet sowieso binnendoor rijden omdat de A5 en verder alle afslagen naar Schiphol dicht zijn !

Zelfs schoolgaande kinderen op de fiets mogen maar 1 kant van de Hoofdvaart nemen en moeten legitimatie mee nemen en mogen niet stoppen  onderweg :o
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2014, 21:28:26 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1218 Gepost op: 23 maart 2014, 21:54:10 »
Je zou er recalcitrant van worden en er gewoon tegen in gaan. Dit slaat toch nergens op? Waarom slaan we altijd zo door in dit land? We willen hier altijd roomser dan de paus zijn. Balkonverbod? Kinderen behandelen als terroristen in spé? Het moet toch niet zotter worden. ???

Ik ben echt niet van plan om een andere route te nemen, ik worstel me er wel langs. Dat zijn Zeeuwen wel gewend. 8)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1219 Gepost op: 23 maart 2014, 22:18:32 »
Ik ben ook wel wat gewend, maar normale route nemen gaat dit keer echt niet lukken !!! A5 is hermetisch afgesloten en binnendoor zal ik me echt moeten legitimeren ... :-X

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1220 Gepost op: 24 maart 2014, 08:17:32 »
Gisteren de zijkappen weer terug van de spuiter en gemonteerd ;) Zo zijn we weer een stapje verder.






« Laatst bewerkt op: 24 maart 2014, 08:33:40 door MARCEL »
"Silence is better than Bullshit"


Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1221 Gepost op: 24 maart 2014, 10:10:01 »
Bizar !!! Echt precies een uur lang was het hier doodstil voor de deur  :o Zelfs fietsers hebben een uur stil gestaan !!! kwart voor 9 kwam de Air force 1 hier op de kaagbaan, die ligt hier vlak achter. Iets daarvoor een stuk of 8 USA gevechtshelikopters. Vervolgens hebben ze een uur lang hier alles stil gezet. Niemand mocht verder.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1222 Gepost op: 24 maart 2014, 11:34:54 »
Vandaag even naar de zaak geweest. Moest wat dingen klaar zetten voor morgen en nog wat MT onderdelen inpakken. Eigenlijk te gek voor woorden !!! Door die NSS, overal politie, Nh Hotel parkeerplaats staat vol met militaire autos, MNO ketenpark staat zelfs luchtafweer geschut  :o....op de Taxibaan naar de polderbaan alleen maar MP, brandweer en politie. Op het viaduct bij de A5 MP met UZI's !!! Op alle uitvalswegen grote betonblokken met 1 meter dikke stalen poorten ! Beveiligd door MP en politie en zonder legitimatie kun je zelfs je eigen straat of je werk niet bereiken  >:(
Stoppen op de wegen € 370,- boete, foto maken van wat je ziet € 370,- boete...
Hadden ze dit niet op een onbewoond eiland kunnen doen ????

gestoord eh..
en dat voor een halve afrikaan :-) (uuups racistisch grapje, sorrryyy)

hij komt nu naar hier, paar dagen, samen met nog giga veel delegaties (tja NATO en EU samen in een stad). zal hier ook wel serieus vast zitten, chance dat ik sebiet naar porto vertrek tot vrijdag :-). handig toch ryanair, ze zijn net beginnen vliegen van onze 'echte' luchthaven en niet alleen meer van de far far way low cost luchthaven

GJ

  • Gast
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1223 Gepost op: 24 maart 2014, 16:39:27 »
Tussen het gemopper door zit er toch maar mooi een berichtje van "de mooiste MT van dit forum!". Wat een plaatje is het geworden Marcel! Jaloersmakende fiets.....  :-[

En natuurlijk zeg ik helemaal niets over dat feestje wat nu in de 2-daagse hoofdstad van de wereld wordt gevierd. Ik kijk wel uit, je weet maar nooit wie er mee leest.......!  ??? :P

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1224 Gepost op: 24 maart 2014, 20:48:26 »
Niet zo mopperen.
De Chinese premier heeft voor 1,5 miljard gekocht, dat is weer een oppepper voor de economie van de bv Nederland.
Het rijksmuseum zal zich weer mogen verheugen op een extra stroom buitenlandse toeristen en Nederland is weer op de kaart gezet.
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1225 Gepost op: 24 maart 2014, 23:10:28 »
Was een enerverend dagje vandaag  ;D van 9 tot 3  is het bij ons voor de deur 4x afgesloten geweest! Eerste keer een uur en daarna nog 2x 3 kwartier en 1x een half uur. Airforce one gezien, Marine 1, gevechtshelikopters de hele dag, the Beast ( auto van Obama) ....heel bizar en indrukwekkend! Op de Polderbaan zijn door mijn concollegas van Workx 800 rijplaten en 60 mobiele lichtmasten geplaatst. Daar staan ca 30-40 regeringsvliegtuigen! Kan ik vanaf mijn huis zien staan  ;D Bij de Expo bij mij om de hoek is een extra terminal gemaakt waar het personeel van de regeringsleiders door de douane moet!

Alleen Airforce one van Obama staat er niet....die staat op het Romeo platform naast de Kaagbaan, recht achter ons pand van Roskam ! Ontelbare vliegtuigspotters die allemaal hun best hebben gedaan om de Airforce one te spotten....bij ons achter op de parkeerplaats zie je hem zo  staan   8)

Klanten van me die ff langs wilde komen....sommigen moesten onderweg 4x hun paspoort laten zien !!! het lijkt hier wel een oorlogs gebied  :o

Morgen vanaf 3 uur begint het circus weer opnieuw...en dan weer terug naar de normale gang van zaken  ;)
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2014, 23:14:12 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

bliksem

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 560
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1226 Gepost op: 25 maart 2014, 07:36:38 »
Marcel,

Ziet super goed uit. Ik vind het een heel mooie combinatie.

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1227 Gepost op: 25 maart 2014, 14:02:12 »
Was een enerverend dagje vandaag  ;D van 9 tot 3  is het bij ons voor de deur 4x afgesloten geweest! Eerste keer een uur en daarna nog 2x 3 kwartier en 1x een half uur.

Dan zul je wel flink aan je MT gesleuteld hebben. ;)
Misschien kun je die plek achter de loods nog verhuren aan die vliegtuigspotters.
With blonds more fun.

MADMAXMT01

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 304
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1228 Gepost op: 25 maart 2014, 16:16:44 »
[
Klanten van me die ff langs wilde komen....sommigen moesten onderweg 4x hun paspoort laten zien !!! het lijkt hier wel een oorlogs gebied  :o


[/quote]


Zodra je rode puntjes op je kleding ziet heb je echt een probleem ;)
See you on next tour MADMAXMT01

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1229 Gepost op: 25 maart 2014, 19:19:12 »


Dan zul je wel flink aan je MT gesleuteld hebben. ;)
Misschien kun je die plek achter de loods nog verhuren aan die vliegtuigspotters.

Nou...niet gesleuteld, maar inmiddels wel behoorlijke opruiming gehouden op de MT zolder  ;D
Tja, die plek had ik inderdaad kunnen verhuren...ik heb nog wel geprobeerd om mijn bekeuring te laten kwijt schelden omdat de politie, met name de vrouwelijke, de hele dag gebruik hebben gemaakt van ons toilet  ;D

Vanmiddag is het feest weer begonnen en dat duurt tot morgenochtend . Ik heb voor de vrouwelijke agenten maar een Dixi voor het hek gezet, kunnen ze in ieder geval naar het toilet  ;) Ik vroeg of ik de huur van de bekeuring af kon trekken, moesten ze wel om lachen  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!