Citaat van: Do It op 02 oktober 2016, 12:39:08Yep deze VRO bochten eerder in mei gedaan. Mn de rondjes vrij rijden op het circuit op het einde van de dag was geweldig. @BS; het protesteren van je achterband in de snelle bochten ligt waarschijnlijk toch aan je ST type band. Ik weet hoe je er over denkt maar bij Hyperpro vinden ze voor onze zware MT's de GT beter geschikt:)Als Ik Michelin Pilot Road had gereden waren ze nu door het cuppen aan het einde geweest! GT versie of niet, zo hard reden wij nu door die bochten. Maar ik had Michelin Pilot Powers er onder deze slijten ook maar cuppen bijna niet! (Pilot Powers zijn er trouwens niet in een GT versie te krijgen) Een GT versie helpt je trouwens niet in de bochten, want deze gaan door het versterkte Karkas nog eerder glijden in de bochten. Deze GT type banden hebben een versterkt karkas gekregen om vooral bij zwaardere toermotoren meer rechtuit stabiliteit te krijgen bij hoge snelheden. Bij zwaardere motoren bedoelen ze motoren boven de 300kg die met twee personen en veel bagage worden bereden. Het GT type wordt door Michelin ook niet aanbevolen voor een MT01
Yep deze VRO bochten eerder in mei gedaan. Mn de rondjes vrij rijden op het circuit op het einde van de dag was geweldig. @BS; het protesteren van je achterband in de snelle bochten ligt waarschijnlijk toch aan je ST type band. Ik weet hoe je er over denkt maar bij Hyperpro vinden ze voor onze zware MT's de GT beter geschikt:)
Heb met de Michelin Road4 GT gereden, maar voor een fatsoenlijke feedback en een vergelijkbare grip was de druk voor en achter 0,2 bar lager als bij de gewone versie.Slijtage idem.Verder geen echt verschil opgemerkt
weer de eerste keer koude handjes gehad dit seizoen! doeme toch.in het voorjaar weekje met f650gs gereden toen mijn moto geblokkeerd stond in zaventem na de aanslagen daar, reed altijd met verwarming op max ondanks dat het toen nog makkelijk 10 graden was. heerlijk! en dan nog handkappen ook. maar goed mijn motor is ondertussen 10 jaar + ik ben niet zo handig met techniek, dus denk dat ik gewoon zorg dat er op een opvolger ooit zorg dat het erop staat en nu maar weer goed winterhanschoentje koop.verwarmde handschoenen (wel duur als je het maar occasioneel gebruikt) kan ook maar weet niet goed hoe ik met mijn linkerhanden een stopcontactje deftig op het stuur geinstalleerd krijg, de batterij wisselen had al wat voeten in de aarde :-)
Citaat van: fujin op 05 oktober 2016, 21:11:18weer de eerste keer koude handjes gehad dit seizoen! doeme toch.in het voorjaar weekje met f650gs gereden toen mijn moto geblokkeerd stond in zaventem na de aanslagen daar, reed altijd met verwarming op max ondanks dat het toen nog makkelijk 10 graden was. heerlijk! en dan nog handkappen ook. maar goed mijn motor is ondertussen 10 jaar + ik ben niet zo handig met techniek, dus denk dat ik gewoon zorg dat er op een opvolger ooit zorg dat het erop staat en nu maar weer goed winterhanschoentje koop.verwarmde handschoenen (wel duur als je het maar occasioneel gebruikt) kan ook maar weet niet goed hoe ik met mijn linkerhanden een stopcontactje deftig op het stuur geinstalleerd krijg, de batterij wisselen had al wat voeten in de aarde :-)Waarom op het stuur? Bij de meeste verwarmde handschoenen koop je kabel setje door je jas die dan onder uit je jas uit komt. Vaak zie hier ergens nog een regelaar in gemonteerd. De stekker die dan onderuit je jas komt kan je dan in een stopcontact ergens aan de zijkant van je motor steken. Vaak heb aan de zijkant meer mogelijk om een stopcontact te maken en is de weg naar je accu ook een stuk korter.
mooie motor alleen jammer dat dit over de rug van een ander gegaan is ,,,tja daar heb je vrienden voor
vandaag thuis gekomen van een aantal vermoeiende maar super dagen ! Zaterdag vertrokken naar Düsseldorf, met Blondie shoppen op de Königs Allee Nog nooit zoveel Ferraris, Lamborghinis en de meest exclusieve autos van Mercedes, Bentley, BMW etc gezien Daarna Donnermeister Birthdayparty in Wuppertal....super gezellig Lekker in hotel geslapen en zondag naar familiefeestje in Almen. Daarna met mijn schoonvader direct door naar Parma om mijn grote liefde op te halen Beetje sighseeing in parma gedaan, zakelijke dingen afgehandeld en nog een paar dagen eraan geplakt in Tirolo, Bressanone en de grossglockner Na lang wachten is de collectie nu compleet