Auteur Topic: ..eindelijk!!  (gelezen 30284 keer)

franz

  • Gast
Re: ..eindelijk!!
« Reactie #60 Gepost op: 03 juli 2012, 22:32:50 »
Ja eh...sorry..ben nogal ongeduldig van aard :) zonder adviezen van jullie kant had ik wsl vannacht om 3 uur nog gezeten,haha..
ik gebruik postimage.org. En denk dat met anders uploaden het probleem verholpen is.

Groet, Franz.

franz

  • Gast
Re: ..eindelijk!!
« Reactie #61 Gepost op: 04 juli 2012, 19:12:21 »
Franz.

Ik weet niet of jij een gmail account hebt die is vele male makelijker met fotos posten.

Mischien een optie ;) dan kun je namelijk met een url een heel album laten bekijken.

Ik heb ook een postimage account ik vind deze niet zo gebruiksvriendelijk :( hier kun je volgens mij de grote van de foto niet aanpassen. Mocht het wel zo zijn dan komen er op mij bericht vanzelf reacties :-*
ok dan..heb net postimige onder de knie, maar gmail kan ik uiteraard proberen. Gebruik gmail voor mn mail en ben ,r zeer over te spreken.

Thanks..

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: ..eindelijk!!
« Reactie #62 Gepost op: 04 juli 2012, 19:37:00 »
Gmail en google webalbum gebruik ik ook....maar in tegenstelling tot Julian ben ik meer tevreden over post image  :P Is meer geschikt voor het plaatsen van fotos op een forum, terwijl google webalbum weer meer geschikt is voor het beheren van je fotos  ;D

Bij Post image kun je Thumbnails gebruiken en @ Julian....in diverse maten kun je fotos uploaden. Gewoon kiezen bij het tweede vakje  ;)







BTW, Julian,leuke avatar heb je  8)
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2012, 19:40:10 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

franz

  • Gast
Re: ..eindelijk!!
« Reactie #63 Gepost op: 04 juli 2012, 21:29:37 »
..inderdaad heeft PostImage volgens mij de meeste optie voor forums...de linken met Thumbnails zijn erg handig....zo te lezen zijn er zijn dus meer wegen te berijden ;)
..even iets anders..
Ik zie dat er claxonplaatjes te koop zijn waar de claxon centraal is ingebouwd....erg mooi!!...weet ook niet wat de man aan de tekentafel aan de hand had ....maar gezien het resultaat waarschijnlijk 1 van de slechtste dagen in z,n leven,whahaha..
...waarschijlijk weet onze onderdelenleverancier hier wel wat op? :)...

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: ..eindelijk!!
« Reactie #64 Gepost op: 04 juli 2012, 21:35:28 »
toen de MT klaar was waren ze vergeten dat er nog een toeter op moest  :P hebben toen snel een beugeltje gemaakt en een plekje gezocht waar dat snel te monteren was  ;D
Zonder gekheid....ziet er niet uit natuurlijk  >:(

De toeterhouders komen uit Duitsland. Ik heb er al heel veel besteld en ik krijg nog steeds vragen.......maar op 1 of andere manier krijg ik geen contact meer met Christian  ??? Ook de Duitsers niet, hij leest nog wel het forum maar heeft sinds Februari niks meer van zich laten horen  :o Zo gauw hij weer iets van zich laat horen dan volgt er weer een bestelling  ;)
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2012, 21:38:23 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: ..eindelijk!!
« Reactie #65 Gepost op: 04 juli 2012, 22:50:44 »
hahaha, mooie is dat Ricardo zelf geen MT meer rijd, maar zijn avatar blijft heilig  ;) Hij komt uit Arco en heeft me 2 jaar geleden aan een super leuk hotel aan het Gardameer geholpen  8)  Heeft me toen ook wat routes door gestuurd, Monte Baldo bv en is nog langs gekomen  ;D Hij is eigenlijk net zo lief als Shrek    :P
Af en toe heb ik nog contact met hem  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: ..eindelijk!!
« Reactie #66 Gepost op: 04 juli 2012, 23:28:42 »
Oh sorry.....ik zit alles door elkaar te lezen  :P Maar die van Shrek kom je ook op het Italiaanse forum tegen  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: ..eindelijk!!
« Reactie #67 Gepost op: 04 juli 2012, 23:39:30 »


Maar hij zit volgens mij niet meer op dat forum ;) ik heb de leden nog even bekeken en ik kan die avatar niet meer aktief vinden :-\


Er is een discussie ontstaan op dat forum! Het werden 2 groepen tegen elkaar met scheldpartijen etc vandaar dat Ricardo afscheid heeft genomen en een nieuwe club heeft opgestart. Een aantal leden zijn met hem mee gegaan.
Gebeurt op elk forum en als ik die allemaal zo volg dan valt het hier reuze mee   ;D Engelse forum is het meest relaxte...daar valt eigenlijk nooit iets voor  8) Ik ben daar moderator maar heb eigenlijk geen f**k te doen, behalve af en toe wat berichten verplaatsen die in een verkeerd board staan :P  ;D

Maar we dwalen af  :-[



Citaat
Ik zie dat er claxonplaatjes te koop zijn waar de claxon centraal is ingebouwd....erg mooi!!

ik denk dat er meerdere die wel willen ;) maar geduld is een schone zaak :P waar onder de schrijver van dit bericht

Ik zal Christian nog een mail sturen  ;)
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2012, 23:43:24 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: ..eindelijk!!
« Reactie #68 Gepost op: 05 juli 2012, 17:17:06 »
Ik zeg wel jonges/meisje hebben wij trouwens wel een vrouwlijk forumlid?

Officieel niet, alleen een paar die mee zitten te lezen en af en toe commentaar kunnen leveren omdat iemand zijn inlogcodes heeft prijsgegeven  ;)
En natuurlijk Alex uit Numansdorp die zich man nog vrouw vindt  ;D (zie membermap)