Auteur Topic: yamaha mt 09..  (gelezen 27952 keer)

ElTimm

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 467
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #45 Gepost op: 23 september 2013, 14:58:00 »
Ik ben bezig met wat jongens om een grote ruimte te huren, maar dat is voor klassiekers.
Maar misschien wil ik nog een keer een MT kopen voor de toekomst ...
1 motor gaat dan gewoon op zolder.
Dus liefst alles er uit en inpakken :)

Hey Niels,

Waar/wat zoeken jullie op te zetten?

mvg,
T.

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #46 Gepost op: 23 september 2013, 16:01:29 »
Hi Tim,

we zoeken een ruimte waar we aan motoren kunnen sleutelen. waar we dus zonder problemen spullen kunnen laten staan en waar we lekker de ruimte hebben. Daarnaast zitten we te kijken of we daar een soort commerciele invulling aan kunnen geven (kleding/ cafe/ onderdelen maken of verkoop)

hoezo. heb je een mooie ruimte in de aanbieding ?

ElTimm

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 467
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #47 Gepost op: 23 september 2013, 18:40:17 »
Niets in de aanbieding, maar ik zou wel interesse hebben (afhankelijk van hoe, wat of wie) om mee te doen...

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #48 Gepost op: 23 september 2013, 18:58:09 »
Hi Tim,

we zoeken een ruimte waar we aan motoren kunnen sleutelen. waar we dus zonder problemen spullen kunnen laten staan en waar we lekker de ruimte hebben. Daarnaast zitten we te kijken of we daar een soort commerciele invulling aan kunnen geven (kleding/ cafe/ onderdelen maken of verkoop)

hoezo. heb je een mooie ruimte in de aanbieding ?

Zo'n ruimte heb ik al  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #49 Gepost op: 23 september 2013, 19:49:48 »
Niet helemaal Bart, wij willen er juist met een aantal mensen in, jouw ruimte is privé !

@Tim het idee is wel om aan oude motoren te sleutelen en om te bouwen. is dat waar jij ook aan zit te denken ?
maar goed het zit allemaal nog in de ideeën sfeer dus eerst maar eens een ruimte. kans is groot dat het in Noord wordt.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #50 Gepost op: 23 september 2013, 20:54:24 »
Die is niet privé Niels  ;) Voorheen werd het laatste deel van de loods verhuurd aan een kerel die circuit auto's had...Subaru Impreza 555, BMW M3, Audi Quatro etc. Alles lag vol met extra banden, spoilersets etc. Hij is gestopt met die hobby, vandaar dat wij dat deel nu zelf weer in gebruik hebben. Ik heb er al vaker met mijn baas over gesproken om dat laatste stuk weer te verhuren...bv als motor stalling, sleutelruimte of iets dergelijks  ;) Op de Aalsmeerderweg hebben we immers nog een loods die we voor opslag of andere doelen kunnen gebruiken  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #51 Gepost op: 23 september 2013, 21:24:46 »
Ah, dan had ik het mis :)
Maar dat is helaas wel een beetje te ver voor ons. hoe moet ik daar komen op de fiets ? hehe

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #52 Gepost op: 23 september 2013, 21:34:39 »
Hoe kom je in Noord dan  :P

Citaat
we zoeken een ruimte waar we aan motoren kunnen sleutelen. waar we dus zonder problemen spullen kunnen laten staan en waar we lekker de ruimte hebben.
...in Noord... :-\

Al lopen er 3 Rotweilers rond, alarm erop, kettingen aan je MT, dan nog zou ik niet gerust slapen als ie daar staat  >:( Ons hoofdfiliaal zit in Noord en daar moeten we zelfs de vrachtautos binnen aan de ketting leggen  :o

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #53 Gepost op: 23 september 2013, 21:48:34 »
Daar heb je alweer een punt. Beveiliging is wel een issue ja.
Met de fiets op de pont en in 2 minuten zit je in Noord.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #54 Gepost op: 23 september 2013, 22:01:37 »
Is de Westhaven geen optie Niels? Daar zijn genoeg loodsen te huur en ook alles word daar vrij goed beveiligd.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

ElTimm

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 467
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #55 Gepost op: 23 september 2013, 22:56:31 »
Ha, dat wist ik niet, Bart. Is voor mij misschien ook wel interessant.

Niels: het is een droom van mij voor op langere termijn 1 of 2 motorprojecten te doen. Een oude fiets opnieuw bouwen, en de MT op een bepaalde manier 'costumizen'.  (ik wil eens kijken of het mogelijk is een nieuwe achterbrug te bouwen, en dan een underseat pip op de reeds bestaande bocht aan te sluiten. Zo kun je de kont, die ik het lelijkste deel van de motor vind, helemaal choppen). Originele achterbrug en pijpen hou ik gewoon bij....

Het moet bij een hobby blijven, dus ik wil een plek waar we het met een aantal gasten samendoen, en elkaar kunnen helpen....Moet ook voor onbepaalde tijd zijn, en te betalen zijn...

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: yamaha mt 09..
« Reactie #56 Gepost op: 24 september 2013, 09:25:14 »
@Tim, helemaal mee eens en dat is onze insteek in eerste instantie ook !

@Bart dat is wel echt een stukje verderop, dan is het 'even erheen fietsen' idee wel een beetje weg ! Maar als het betaalbaar is dan kan het misschien wel een optie zijn.