Hallo Paul,
Als je de Ecu1 laat zitten moet je een gat, 18mm, boren in het verzamelstuk ( ergens nadat de bochten bij mekaar zijn gekomen) en een moer/bus met de binnenschroefdraad M18x1,5 op het gat lassen , waarin je de Lambdasonde moet draaien.
De kabels van de exupklep kunnen weg.
Als je de ecu1 laat zitten, weet ik niet zeker of je een foutmelding krijgt als je de exup-motor verwijderd. Gewoon effe de stekker van de motor halen en kijken of er een foutmelding in de klok komt.
Het is een hele toer om bij de exupmotor te komen.
Gebruik je een ecu2 dan is geen Lambdasonde nodig en kun je ook de exupmotor verwijderen. Je krijgt dan geen foutmelding.
De montagehandleiding van de PC3 kun je vinden bij PowerCommander.
1 kabel gaat naar het achterlicht, de ander in het rechter framegedeelte onder de tank. De tank moet hiervoor eraf.
Ik kreeg destijds 10% korting op de ecu2. Toch nog zo'n 570 betaald.
Als je een gebruikte ecu2 hebt, kan ik hem aan de praat krijgen, door de anti-diefstalchip uit de ecu1 te halen en te transplanteren in de ecu2. Scheelt je 500 euro's.
Zou ie uitfikken, heb je nog niks verloren.
