Auteur Topic: Wat gaan we doen in de winter?  (gelezen 431575 keer)

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
Re: Wat gaan we doen in de winter?
« Reactie #210 Gepost op: 05 november 2010, 19:52:45 »
Foto maken lukt nu even niet, dan moet ik mijn luchtgeleider eraf halen. Heb ff gekeken en ik kan duidelijk zien waar hij zit....zoals ik al zei, iets naar voren en niet zoals BS zegt naar achter!

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

brandenburg

• Stage 2 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #211 Gepost op: 05 november 2010, 20:13:28 »
Oké ga. Morgen weer sleutelen toppie bedankt man

brandenburg

• Stage 2 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: 06 november 2010, 09:49:39 »
Foto maken lukt nu even niet, dan moet ik mijn luchtgeleider eraf halen. Heb ff gekeken en ik kan duidelijk zien waar hij zit....zoals ik al zei, iets naar voren en niet zoals BS zegt naar achter!

Yep hij zit ik was duidelijk gisteren iets aan de moeie kant, kon eigenlijk niet missen :'(

eliminator 44

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: 06 november 2010, 13:23:50 »
Hallo Ruben, jij hebt het deksel eraf gehaald.
Wat ik me afvraag is: waarom zit er aan de buitenkant van het deksel, daar waar de koppeling is die uitstulping.
 Komt er nog iets van de koppeling naar buiten of is het gewoon een versteviging, voor als je eventueel als je plat gaat met de motor.
Ik heb jaren geleden het plan opgevat om daar een keer in het deksel een kijkglas in te monteren.
With blonds more fun.

brandenburg

• Stage 2 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: 06 november 2010, 15:36:34 »
Het deksel is niks meer dan een deksel zit niks aan vast ,alleen het kabeltje voor de vrijstand  versnelling loopt hier door heen, de bolling wat jij bedoelt zal ongetwijveld te maken hebben met sterkte en dat daar presies de koppeling achter zit, een kijkgat is vermoedelijk wel te maken hierop, zie niet in waarom niet

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: 29 november 2010, 19:14:42 »
De winter is nu echt begonnen, er is gestrooid, dus ik denk dat ie nu binnen blijft  :'(
Binnenkort dus maar aan de slag  ;)

Xenon met Xenonlook stadslichtjes zijn binnen, dus die gaan er eerst in. Service beurtje, alle oranje delen eraf en vervangen door de gele, kijken of dat staat....zoniet dan gaan die maar de verkoop in. Als het ff mee zit een andere uitlaat, PC erin en naar Ruud Frederiks of Hilltech op de testbank.

Heb ook nog info gewonnen over het zwart eloxeren van mijn Rizomas...er zijn bedrijven die dat kunnen dus dat laat ik misschien ook nog doen  8)

Ennuh Ruben, hoe staat het met je project???

brandenburg

• Stage 2 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #216 Gepost op: 29 november 2010, 19:26:24 »
De winter is nu echt begonnen, er is gestrooid, dus ik denk dat ie nu binnen blijft  :'(
Binnenkort dus maar aan de slag  ;)

Xenon met Xenonlook stadslichtjes zijn binnen, dus die gaan er eerst in. Service beurtje, alle oranje delen eraf en vervangen door de gele, kijken of dat staat....zoniet dan gaan die maar de verkoop in. Als het ff mee zit een andere uitlaat, PC erin en naar Ruud Frederiks of Hilltech op de testbank.

Heb ook nog info gewonnen over het zwart eloxeren van mijn Rizomas...er zijn bedrijven die dat kunnen dus dat laat ik misschien ook nog doen  8)

Ennuh Ruben, hoe staat het met je project???

het project heb ik weer stil gelegd, ga toch maar voor een andere mt, om alles zwart te maken is echt veel meer werk dan ik dacht, en de kosten toch vele malen hoger als ik in eerste instantie zij en dacht,
dus de winter kijken voor een andere of van het voorjaar, dus project tunen ligt wat dat betreft ook op zijn reet,
maar heb hier een behoorlijke discussie met vrouw lief die vind de mt zo hoe die is mooier als in het zwart, alleen het achterspatbord zwart maken,  hendels van het nieuwe model erop in het zwart,   en kettingkast zwart, dus wordt nog een hele strijd

wordt vervolgt ???

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #217 Gepost op: 29 november 2010, 19:33:10 »

Als ik in de schoenen van Ruben stond.....dan kocht ik een nieuw type!
Als je zoveel delen zwart wilt hebben komt er ontzettend veel bij kijken!!!

Zie mijn reactie een tijdje terug  ;) Had al een klein vermoeden dat je erop terug zou komen, en gelijk heb je  ;)

maar heb hier een behoorlijke discussie met vrouw lief die vind de mt zo hoe die is mooier als in het zwart, alleen het achterspatbord zwart maken,  hendels van het nieuwe model erop in het zwart,   en kettingkast zwart, dus wordt nog een hele strijd

Achterspatbord en kettingkast zwart maken is geen probleem. Hendels van het nieuwe model zijn echter ook gewoon chroom!

Acom

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #218 Gepost op: 29 november 2010, 23:51:17 »
@ Baci
Ik denk dat het goed staat geel op zwart, zijn het de usa style gepainte onderdelen? Wat voor andere uitlaat dacht je aan? DAM of stageII?

The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

kowalski

• Heavy weight poster
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
« Reactie #219 Gepost op: 30 november 2010, 07:05:48 »
Ik heb net de eerste winterse ritjes erop zitten. Gisteren bij Gouda reed ik de sneeuwbui in en alles bleef meteen liggen. Hoe dichter ik bij huis kwam, des te dikker de laag op de weg. Gelukkig reden de koekblikkers een mooi spoortje tot thuis  ;) . Ik probeer hem na elke 2 dagen effe met koud water af te spuiten en voor de rest: het is een gebruiksvoorwerp, een woon-werktool - hoe mooi dan ook. Ik wil hem best verzorgen, maar ik ga niet mieren***. Dat heb ik met de Bulldog ook niet gedaan en dat doe ik met deze ook niet.

Baci, ben benieuwd naar de nieuwe look. Zal best vet staan. Ik denk ook nog na over Xenon - vind het aan de ene kant enorme dramlampen, nog erger dan breedstralers, maar ben wel overtuigd dat ze meer zicht geven.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Zap

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
« Reactie #220 Gepost op: 30 november 2010, 18:59:51 »
Ik heb een een ring stuk, einde uitlaat. Ik ga op die Duitse site twee alu stuks bestellen.

Voor spatbord of achter wordt oranje.

Baci, is je zadel te koop ?

Groetjes Zap
I'd rather be riding

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #221 Gepost op: 30 november 2010, 19:09:00 »
@ Baci
Ik denk dat het goed staat geel op zwart, zijn het de usa style gepainte onderdelen? Wat voor andere uitlaat dacht je aan? DAM of stageII?
DAM klinkt perfect maar optisch heb ik niet voor niets voor de Akras gekozen......dus wat denk je zelf  ;)
En het is idd die Kenny Roberts lakset.

@ Zapflex, nee helaas Mark. Het zadel is (nog) niet te koop! Alleen als de gele kleur me beter bevalt dan oranje, dan bestaat de kans dat ik de oranje set verkoop....of de rode .... en dan houd ik het zadel weer  :P

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #222 Gepost op: 05 december 2010, 15:53:45 »
Ben inmiddels langzaam begonnen met demonteren. Maar ik denk dat ik maar beter verder kan demonteren......Stage 2 is inmiddels gekocht en krijg ik waarschijnlijk over een week of 2  8)
In Januari neem ik dan een paar dagen vrij om alles te monteren, en daarna gaat alles wat ik niet meer nodig heb in de verkoop!

eliminator 44

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #223 Gepost op: 05 december 2010, 23:01:55 »
Ik heb een heel ander projekt.

Ik heb een oud busje gekocht in Frankrijk, met flink wat gaten erin.
Daar heb ik m'n handen vol aan. Inmiddels is ie helemaal gestript en heb ik me bekwaamd in het lassen. Ik hoop dat ik ook nog wat tijd kan vrijmaken voor de brommer.
With blonds more fun.

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #224 Gepost op: 11 december 2010, 20:31:47 »
Maak je er een motorvan van Jo  ;D Lijkt me een superleuk winterproject.

Vandaag mijn stage 2 opgehaald  8)