Vraag me trouwens ook af hoe je die stage2 bochten gaat monteren!? Bij het eraf halen van mijn bochten zag ik dat de linker bocht niet in zijn geheel af te halen is tenzij het blok vrijgemaakt word? later zag ik dat je de schilden er ook zo af krijgt!
stage 2 set is volgens mij origineel rond de 4000 euris compleet dan zie ik liever mijn optie om de brommert voor 4000 euris te laten tunen
Citaat van: brandenburg op 22 december 2010, 00:04:43stage 2 set is volgens mij origineel rond de 4000 euris compleet dan zie ik liever mijn optie om de brommert voor 4000 euris te laten tunenBen afgelopen voorjaar bij van Meel in Made geweest die kunnen voor dat geld een 1910cc uitvoering van je MT01 maken.Maar Ruben jij hebt toch al eens een stage 3 gehad die niet beviel door het wheelyen???
Heel simpel, 2 boutjes aan de voorkant, 2 slangetjes aan de zijkant en 2 stekkers en 2 slangen aan de benzinepomp. Stelt niks voor, is in een paar tellen gebeurt Even een doek eronder leggen want in de brandstofslang zit nog benzine!