Gisterenmiddag vers schoeisel laten plaatsen, weer Dunlop Roadsmarts 2, 15k km in 10 maanden. Daar was ik niet ontevreden mee. Nu weer effe die siliconenzooi van de banden af en we kunnen het natte seizoen in.
Tijdens het wachten effe wat opvolgers bekeken voor m'n helm. Goedhart had nu ook Roof Boxers V8, maar ik kon er geen een passend op mijn kop krijgen. De nieuwe Arai Rebel ook nog gepast, maar die is maar liefst 200 gram zwaarder dan mijn Chaser en dat voel je. Dus die wordt het ook niet. Shoei's Neotec en Multitec wilden mijn hoofd ook niet bekoren, dus het wordt volgend jaar gewoon een andere Chaser, denk ik. Dan is er vast nog wel ergens een leuke aanbieding, want jemig, wat zijn ze toch duur, die Arai's.
Maar goed, als je dat ding elke dag op je kop hebt, is comfort een groot goed. De mijne is nu dik zes jaar oud, dus volgend jaar maar eens een nieuwe.
Morgen naar Yamaha Motor Nederland en daarna effe langs Bart, als hij tijd heeft. Ik ga hem tenslotte niet voor z'n voeten lopen.
Greetz, kowalski.