Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1093155 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1620 Gepost op: 19 januari 2015, 21:38:38 »
Ik heb vandaag op mijn werk een eigen MT plekje gecreéerd. Mijn jongens hebben een wandje ertussen geplaatst en omdat de klanten continu om die MT's heen lopen hebben ze ook een bord gemaakt  8)


Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

TvM

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 129
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1621 Gepost op: 20 januari 2015, 15:04:09 »
Mooi ''hokkie'', goed verlicht én een hefbrug. Daar kun je wel wat uurtjes slijten  8)

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1622 Gepost op: 03 februari 2015, 21:18:52 »
Ik heb vandaag de 2 afstandbusjes van de voorvelg kunnen ophalen. Na 1 miskleun, waren ze na 5 weken klaar. :(
Ik prijs de dag dat m'n vaste frees_ en draaimakker weer gezond is. Die hoefde ik maar te bellen en kon ik gelijk langs gaan. Meestal werd direkt gedraaid.
De band morgen laten wisselen van velg en dan op naar de achtervelg. Nog eens 5 weken wachten, dan nog 3 weken voor het eloxeren. Je moet veel geduld hebben. >:(

« Laatst bewerkt op: 03 februari 2015, 21:21:28 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1623 Gepost op: 03 februari 2015, 21:57:34 »
Ik ben reuze benieuwd Jo  8) Ik heb niet zoveel meer met mijn MT gedaan...wacht nog op lekker weer zodat ik hem kan gaan inrijden  ;) Wel de afgelopen 2 weken heel erg veel onderdelen te koop aangeboden en ook heel veel verkocht  ;D Je kunt merken dat er nog maar weinig te verkrijgen is ! Bijna alles wat ik heb aangeboden was binnen een dag verkocht  ;D Alu intakes, alu hitte schilden, Satos, solokit, OS kit, Agras, carbon onderdelen en heel veel originele onderdelen...zelfs beschadigde  ;D ben lekker aan het opruimen... :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1624 Gepost op: 04 februari 2015, 08:52:14 »
Ik heb vandaag de 2 afstandbusjes van de voorvelg kunnen ophalen. Na 1 miskleun, waren ze na 5 weken klaar. :(
Ik prijs de dag dat m'n vaste frees_ en draaimakker weer gezond is. Die hoefde ik maar te bellen en kon ik gelijk langs gaan. Meestal werd direkt gedraaid.
De band morgen laten wisselen van velg en dan op naar de achtervelg. Nog eens 5 weken wachten, dan nog 3 weken voor het eloxeren. Je moet veel geduld hebben. >:(

Ben ook benieuwd. Je moet er wat voor over hebben als je niet voor passende velgen gaat !
I'd rather be riding

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1625 Gepost op: 04 februari 2015, 14:35:58 »
Ik heb vandaag de 2 afstandbusjes van de voorvelg kunnen ophalen. Na 1 miskleun, waren ze na 5 weken klaar. :(
Ik prijs de dag dat m'n vaste frees_ en draaimakker weer gezond is. Die hoefde ik maar te bellen en kon ik gelijk langs gaan. Meestal werd direkt gedraaid.
De band morgen laten wisselen van velg en dan op naar de achtervelg. Nog eens 5 weken wachten, dan nog 3 weken voor het eloxeren. Je moet veel geduld hebben. >:(

Ben ook benieuwd. Je moet er wat voor over hebben als je niet voor passende velgen gaat !
Het aanpassen stelt weinig voor, alleen de afstandbusjes die links en rechts van je velg zitten op de as, moeten nieuw worden gedraaid.
Eigenlijk een werkje van niks, maar omdat ze me links laten liggen en die busjes pas gaan draaien als ze verder niks te doen hebben, zit ik maanden te wachten.
De afstanden tussen de schijven voor,  en achter tussen de schijf en tandwiel en midden velg, is nagenoeg gelijk aan die van de MT01.
Ik had nog meer willen doen deze winter, maar met dit tempo ben ik al blij als ik niet met de mountainbike naar het EOD moet gaan.   ;)
« Laatst bewerkt op: 04 februari 2015, 14:38:46 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1626 Gepost op: 05 maart 2015, 19:15:40 »
Vandaag  BARNETT setje binnen gekregen ;D. ziet er mooi uit 8) 8). Zaterdag deze maar monteren met de zwaarste veren ::) en zondag lekker rijden. Het word 15 GRADENNNNNN ;D ;D ;D
"Silence is better than Bullshit"


Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1627 Gepost op: 06 maart 2015, 08:13:22 »
Maar we nog veel ZOUT ! op de weg  >:( >:( >:(

Diverse delen liggen bij Frans de Weerdt, dus rijden zit er niet niet.
Zaterdag even naar Motopuro in Nuenen. Kijken of de 821 Stripe binnen is.......
I'd rather be riding

GJ

  • Gast
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1628 Gepost op: 06 maart 2015, 10:38:17 »
Maar we nog veel ZOUT ! op de weg  >:( >:( >:(

Gistermorgen werd in Noord-Holland door de verschillende gemeentes, door de provincie en door het Rijk maximaal gepekeld. Dus het zal eerst nog even warm water moeten regenen voordat die van mij uit z'n winterslaap mag.....!  >:(

Jos D

  • Gast
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1629 Gepost op: 06 maart 2015, 15:01:03 »
Vandaag nieuwe accu erin gezet. Startknopje aanraken en lopen... Super  8)
De Yuasa accu heb ik besteld via MLM parts en werd voor € 94,00 aan huis bezorgd.
Het seizoen kan wat mij betreft beginnen. Het weekend ziet er goed uit.
Jos

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1630 Gepost op: 08 maart 2015, 17:25:42 »
Vandaag 200 km heerlijk gereden door het noord hollandsche landschap. De barnett doet zijn werk perfect
Van zout totaal geen last gehad. Was een topdag zo vroeg in het jaar.
"Silence is better than Bullshit"


Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1631 Gepost op: 09 maart 2015, 15:39:14 »
Tja, ik moest er zondag ook aan geloven zo'n heerlijke dag en mijn jongste zoon wilde persé gaan rijden.
Nu moesten we toch naar een verjaardag, dus wij op de motoren 100km toeren naar het Oosten, op de binnen wegen door het Brabantse land. En dat blok maar grommen en stampen onder me. O wat een heerlijk geluid produceert die fiets toch en wat rijdt ie soepel door de bochten die RnineT  :-X.
Toch jammer dat hij eigenlijk van mijn vrouw is......................... >:(

ElTimm

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 467
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1632 Gepost op: 10 maart 2015, 09:25:08 »
Heb je binnenkort een MT te koop staat, Big Smile? :)

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1633 Gepost op: 10 maart 2015, 18:58:46 »
Heb je binnenkort een MT te koop staat, Big Smile? :)

Hoe zo?  ::)
Heb je interesse?  ;)

Af en toe zit ik tenen krommend het internet af te speuren en dan moet ik me inhouden om er geen tweede MT bij te kopen.
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2015, 19:00:56 door Big Smile »

GJ

  • Gast
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1634 Gepost op: 10 maart 2015, 20:18:20 »
Okee, okee, het is mooi weer.....! Dus ook ik ben vandaag overstag gegaan en heb de MT uit het schuurtje gesleept. Hij liep uiteraard in één keer en het was meteen weer een feestje om over een Noord-Hollands dijkje naar m'n werk te rijden. Lekker hoor! Het seizoen is officieel geopend!!!  ;D

Maar toen de deceptie......  >:( Omstreeks 17:00 uur mocht deze ambtenaar weer naar huis. Het plan was om weer over een mooi dijkje van H'waard naar P'end te tuffen. Helaas, de MT wilde niet meer starten. Eerst naar de ramen van het pand gekeken waar ik net uit ontsnapt was; staan daar grijnzende en van leedvermaak vervulde collega's? Niet dus..... Dodemansknop omgezet? Ook niet.....! Dood als een pier, geen klikje, niks. Ook de starthulp uit de garage bood geen soelaas. Met twee collega boswachters toch maar een poging gewaagd om een "duwtje" te geven en tijdens de tweede poging.....; hortend en stotend sloeg 'ie aan! Ondanks dat, via het dijkje naar huis gereden. Niet eerder dan thuis inde tuin de motor uitgezet. Meteen weer getracht te starten, maar helaas; dood is dood.....  :P

Mijn seizoen begint met een nieuwe accu. De 2e in 10 jaar, valt toch best mee!  ???

Ondanks dat, de smaak weer lekker te pakken, wat een feest ons beest!  ;D