Auteur Topic: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen  (gelezen 49729 keer)

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #30 Gepost op: 27 november 2013, 21:14:26 »
Amai als je die mannen hier in Brussel en Parijs ziet peren met hun MP3 scooters… zou ik toch niet zeggen dat die de bocht niet rond geraken.
De meesten rijden duidelijk zo giga veel dat die VEEL beter rijden dan vele motorrijders eigenlijk. En dan vaak volle gas met hun tucano moffen en zeiltjes erover :-).

Het ziet er echt niet uit en geen idee hoe de rijbeleving is (het geluid al alleszins een ramp) maar dat ze niet kunnen rijden zou ik niet zeggen. Toch niet hier.
Ik moet wel toegeven, ik houd wel van de licht agressieve en assertieve 'attack' rijstijl van scooterraars in e.g. parijs. Buiten die steden zou hun rijstijl me ook irriteren.

BertusV

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 581
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #31 Gepost op: 27 november 2013, 21:20:15 »
Haha, in het wetboek van Strafrecht:

Hij die zich voortbeweegt met, bevindt op, danwel positief uitlaat over een motorvoertuig wat, danwel aan de achterzijde, danwel aan de voorzijde is voorzien van een tweetal separate wielen, terwijl aan de tegenovergestelde zijde van dat motorrvoertuig zich slechts 1 enkel wiel bevindt, met het oogmerk dit voertuig door te laten gaan als zijnde een motorfiets op twee wielen, wordt als schuldig aan motorverlochening, gestraft met een geldboete van de ..... categorie of een gevangenisstraf van ..... jaren.

Zoiets?!?!  :P

Ik hoop dat de Global Moderator snel iets tegen deze meldingen gaat ondernemen.....  :-[

Ik had het niet beter kunnen verwoorden GJ ;D
Ik ben digitaal opgevoed en geschoold, enen en nullen, ja of nee, goed of fout. Tussenin ken ik niet ;)
Gelukkig is er bij mij in dit geval geen enkele twijfel, definitief een dikke nul voor deze misbaksels  >:(

BertusV

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 581
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #32 Gepost op: 27 november 2013, 21:25:24 »
Voor de volledigheid heb ik bericht 23292 gemeld bij de moderator als ongepast. Eens?  :)
We moeten nu in actie komen, het Malieveld op met z'n allen  8)

GJ

  • Gast
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #33 Gepost op: 27 november 2013, 21:37:17 »
Voor de volledigheid heb ik bericht 23292 gemeld bij de moderator als ongepast. Eens?  :)
We moeten nu in actie komen, het Malieveld op met z'n allen  8)

Helemaal mee eens!  ;) Naar het Malieveld op TWEE wielen!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #34 Gepost op: 27 november 2013, 21:37:43 »
Op die dingen rijden alleen yuppies die geen A rijbewijs hebben en geen zin hebben om in de file te staan! Als ik die in mijn spiegel zie aankomen, tussen de file door dan beperk ik de ruimte tussen mij en mijn  buurman  tot het minimum  :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

GJ

  • Gast
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #35 Gepost op: 27 november 2013, 21:41:22 »
Op die dingen rijden alleen yuppies die geen A rijbewijs hebben en geen zin hebben om in de file te staan! Als ik die in mijn spiegel zie aankomen, tussen de file door dan beperk ik de ruimte tussen mij en mijn  buurman  tot het minimum  :P

Je bent een held!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #36 Gepost op: 27 november 2013, 21:53:12 »
Dat valt wel mee  ;) ik ga altijd aan de kant als ik een motorrijder aan zie komen. Maar ik spreek vaak vertegenwoordigers, die regelmatig bij me langs komen,waar ik niet op zit te wachten....Als ze mijn motor(en) zien dan vertellen ze me trots dat ze ook een motor hebben gekocht om snel van de ene klant naar de andere te rijden   :o In bijna alle gevallen gaat het om zo'n driewieler! Tja, als ze mijn MT gaan vergelijken met een driewieler dan staan ze heel snel weer buiten  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #37 Gepost op: 27 november 2013, 21:54:29 »
Er kan altijd nog een wieltje bij: http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=1191.msg23311#msg23311 ;)

Greetz, kowalski.

P.S.:
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #38 Gepost op: 27 november 2013, 21:56:48 »
Volgens mij is er iets mis met de database van het forum  ??? Drank, driewielers en vier wielers ... :o

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #39 Gepost op: 27 november 2013, 22:01:29 »
Volgens mij is er iets mis met de database van het forum  ??? Drank, driewielers en vier wielers ... :o

zolang we in praktijk nog allemaal op onze mt01's kruipen is het allemaal goed toch :-).
moet toegeven dat er een verrassend nieuwe dynamiek is de laatste dagen, vind ik best overigens!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #40 Gepost op: 27 november 2013, 22:19:23 »
Volgens mij is er iets mis met de database van het forum  ??? Drank, driewielers en vier wielers ... :o
Mis ik dan alleen nog vrouwen? Of moet er ook nog rock & roll bij? Drugs hebben we al in vloeibare vorm... ;)..... En voor mij op 2 wielen in de vorm van ons aller MT-01. 8) BTW, vandaag is de eerste MT-09 u7tgeleverd, volgens Yamaha op FB. Is er al een aanmelding binnen hier? ;)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #41 Gepost op: 27 november 2013, 22:25:00 »
Volgens mij is er iets mis met de database van het forum  ??? Drank, driewielers en vier wielers ... :o

zolang we in praktijk nog allemaal op onze mt01's kruipen is het allemaal goed toch :-).
moet toegeven dat er een verrassend nieuwe dynamiek is de laatste dagen, vind ik best overigens!

Ik ook! ;)

Ik vind het alleen jammer dat..........................
Op de Nederlandse Yamaha introductiedag van de MT09, alwaar ik zowaar enige Forum leden tegenkwam, niet de mogelijk had om op het prototype van de Tri-city plaats te mogen nemen. Deze werd ook daar al vol trots door Yamaha voorgesteld.
Het zo nu prachtige foto geweest zijn om de twee zwaargewichten Lars en Moi op dit driewielertje te verenigen en zo zijn Buckler ondergang tegemoet zien gaan.  :o

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #42 Gepost op: 30 november 2013, 17:34:47 »
en vandaag drinken we…




proficiat trouwens, er komt een tweede Nederlandse trappist! trappisten => altijd goed.

jaap

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #43 Gepost op: 30 november 2013, 19:13:03 »
Tja een driewieler is in de ogen van de meesten onder ons,de doorgewinterde motorrijder,niet te kwalificeren als zijnde een motorfiets maar moet een zijspanrijder dan ook maar in die categorie geplaatst worden?

Mijn bescheiden mening is dat ondanks alle belachelijke regelingen van onze [r]overheid met betrekking tot het halen van een motor rijbewijs er toch mensen zijn die met een autorijbewijs toch de voordelen erkennen van een dergelijk voertuig en,daar ben ik van overtuigd,heel veel plezier beleven op hun driewieler.

En misschien worden ze dermate enthousiast dat ze toch ooit een echte motor met 2 wielen kopen. 

BertusV

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 581
    • Bekijk profiel
Re: Het drankgelag(ch) en alles wat er nog meer voorbij komt Zappen
« Reactie #44 Gepost op: 30 november 2013, 19:24:26 »
Tja een driewieler is in de ogen van de meesten onder ons,de doorgewinterde motorrijder,niet te kwalificeren als zijnde een motorfiets maar moet een zijspanrijder dan ook maar in die categorie geplaatst worden?

Mijn bescheiden mening is dat ondanks alle belachelijke regelingen van onze [r]overheid met betrekking tot het halen van een motor rijbewijs er toch mensen zijn die met een autorijbewijs toch de voordelen erkennen van een dergelijk voertuig en,daar ben ik van overtuigd,heel veel plezier beleven op hun driewieler.

En misschien worden ze dermate enthousiast dat ze toch ooit een echte motor met 2 wielen kopen.

Je ziet eigenlijk nooit jonge mensen, die last hebben van de nieuwe regels, op die 3-wielige barrels rijden. Zijn meestal de wat oudere mannen die geen zin, tijd, geld over hebben voor het halen van A maar toch de ons bekende sensatie willen beleven wat overigens slecht zal lukken op zo'n ding  :P
Ben overigens een voorstander om de nieuwe regels, 3-stages A, voor iedereen te laten gelden.
Zeker de nieuwe supersports hebben gewoonweg teveel vermogen bij een laag gewicht voor een beginneling, jong of oud. punt.
Oops, wat zal het weer opmerkingen regenen  ;) :D