Hey Jo,
Ik denk dat het het handigst is om gewoon blokjes te snijden, is wel lekker wat werk maar dan moet je niet het klassieke kruisschema afplakken - nog een keer kruisschema afplakken om ze te krijgen. Kun je een mal voor maken om snel te snijden, zou het niet zo heel erg veel tijd moeten kosten.... Je zou ook low-tac kunnen halen, en die met een latje lekker lui in blokjes kunnen snijden, ben je nog sneller uit...
Welke maskingtape gebruik je? Gewone blauwe KIP of HPX of zo? Die zijn best irritant om te snijden...
Je zou ook clear coat kunnen zetten om te proberen die randjes te sealen, maar dan heb je ook weer een of twee lagen clear coat nodig, is ook extra werk, en misschien neem je ze niet allemaal mee en dan kan het nog steeds fout gaan....
Denk trouwens dat jou laag nogal dik erop ligt, heb je met spuitbussen gespoten? Voor dit soort werk gebruik je eigenlijk best een airbrush, denk ik, maar da's mijn mening

Als je er echt niet uitkomt kan ik volgende week eventueel een testje draaien met mijn airbrush, zien of het mij lukt?
Deze mensen hebben er misschien ook verstand van:
http://www.airbrush-services-almere.nl, zou je eens kunnen bellen?