Velgen zijn gespoten nu week laten drogen
Winter komt steeds dichterbij Maar aan de andere kant kijk ik er wel naar uit Ik heb weer veel plannen...nu nog kijken of ik er allemaal tijd voor heb In ieder geval wat dingen uit proberen...OS kit en Agras rem/schakelset. Als de laatste bevalt gaan mijn Rizomas waarschijnlijk weg.......BS
Stage 3 delen gaan waarschijnlijk door. Ik heb nog ca 40 vakantie dagen en dan kan ik er beter een paar nuttig besteden in Hongarije ......als ik de tijd krijg om ze op te nemen
Even nieuwe foto's gemaakt
Eerst maar even mijn magazijn opgeruimd om te kijken wat ik nog heb liggen....heb al eerder aangegeven dat ik het overzicht wat kwijt was Alles sorteren, noteren en in dozen doen. Ik ben al op de helft http://postimage.org/gallery/1ho8lvvy/Als dit klaar is dan word de zilveren naar bijna origineel omgebouwd en word de oranje opgebouwd en klaar gemaakt voor het nieuwe jaar. Of ie oranje blijft weet ik nog niet Nog genoeg te doen
Na de winter gaat alles wat ik niet meer nodig heb in de verkoop Gie ! Er ligt nu echt te veel Morgen moet ik al dat kleine spul nog uitzoeken, hendeltjes, spiegels, risers, beugeltjes, stuur gewichtjes, boutjes, moertjes etc....Ik denk dat ik maar nooit meer een motorzaak binnenstap want telkens ga ik weer met iets naar huis