Ik denk dat ik dan maar ga adverteren

3 uur voor het monteren van een stage 1 uitlaat

Zijn 4 bouten los draaien en weer vast draaien!!! Ok hitteschilden moeten er even af maar dat is ook enorm veel werk....
Misschien dat ze ervan uitgaan dat gelijktijdig het solozadel gemonteerd word? Dan kom je in de buurt maar duurt nog lang geen 3 uur!
3 uur extra voor de Stage 2! Ik had hooguit een half uur voor demontage bochten, kwartiertje pielen met de Exup en montage Akra bochten ook een half uur. ECU vervangen duurt hooguit 5 minuten.
6 uur voor de uitlaat te demonteren en weer te monteren.....en in dezelfde tijd krijgen ze het voor elkaar om een compleet blok eruit te halen, te demonteren, nokkenassen, cylinders , klepveren , drukveer van de koppeling en een stuk of 10 pakkingen te vervangen !!!

Daarbij ook nog de airbox verwijderen, diverse slangen vervangen, kelken monteren en daarna weer het blok erin lepelen!!!
Sorry BS, maar dit geloof je toch zelf niet

Een beetje monteur heeft waarschijnlijk in 2uur het complete stage 2 pakket incl solokit erop zitten....de rest van die 14-16 uur heeft ie nodig voor het monteren van de mechanische delen.